Beantwoord

Uitstel van betaling

  • 18 October 2021
  • 8 reacties
  • 1991 Bekeken

Beste,

Ik heb momenteel een openstaand saldo van €176,67, en ben al een aantal dagen te laat met de betaling. Indien mogelijk zou ik graag uitstel van betaling krijgen tot en met 27/10. Die dag kan ik meteen de betaling uitvoeren.

Alvast bedankt om het te bekijken.

Vriendelijke groet,

Karolien Renders

 

icon

Beste antwoord door tina.b 18 October 2021, 14:46

Bekijk origineel

8 reacties

Dat zullen de Prox forummedewerkers verder voor je bekijken en daarom best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Karo001 

Beste 

aangezien de vervaldag al even voorbij is, is het niet mogelijk een uitstel te geven

we hebben daarom als tussenoplossing een afbetalingsplan in 2 stappen laten maken;

Betaal je de 27e oktober je rekening, is het plan automatisch al ingelost en is er geen enkel probleem

Tip: je contacteert ons best voor de vervaldag voorbij is, dan zijn er meer mogelijkheden

groeten

Tina

Beste , 

Hoe vraag ik een uitstel van betaling?

Factuur is nog niet vervallen.

Er zou een factuur van men rekening gaan 18/7/23 maar mijn loon gaat er later zijn dus dan gaat het niet van mijn rekening kunnen gaan en heb pas een afbetalingsplan aan moeten vragen voor een onbetaalde factuur en zou niet willen dat mijn diensten weer worden afgesloten.

 

Alvast bedankt.

Mvg

@Britneyserd 

TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Britneyserd  k zie dat er een afbetalingsplan loopt opgemaakt op 12/7. Uitstel is nu niet nodig. 

Kan ik aub uitstel van betaling verkrijgen voor mn factuur februari 2024 tot en met 29/februari...factuur is 1o2,40eur

@Stijnerts

Proximus forummedewerkers komen pas maandag terug langs hier.

indien het nog niet gebeurd is :

TIP: Omdat de PX forummedewerkers je verder zouden kunnen helpen maandag: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Stijnerts vul je de klantgegevens aan zodat wij het nodige kunnen doen?

Reageer