Vraag

Uitstel betaling factuur

  • 15 June 2021
  • 3 reacties
  • 493 Bekeken

Beste Support,

 

Ik contacteer jullie via deze weg want ik zit momenteel op vakantie in Azië al sinds half mei en nog tot 8 juli.telefoon kosten zijn hier heel hoog, gebruik hier altijd toeristensimkaarten. Ik ben al lang klant bij jullie voor mijn internet thuis en digitale tv maar sinds 13 mei ook voor mijn mobiel internet ( ben overgestapt van base want was daar niet tevreden over de ontvangst). Nu heb ik pas een factuur ontvangen ineens van mei en juni samen en t3 betalen tegen 17/06. Ik had hiet geeb rekening meegehouden en kan hiet geen geld storten op mijn rekening, ik kom namelijk nog 35 euro te kort om dit te kunnen overschrijven. Zodoende zou ik willen vragen of het aub mogelijk is dat ik deze factuur betaal na ontvangst van mijn loon. Ik kan op 03 juli deze factuur viz overschrijving betalen. Het betreft 20210601 factuur 7138299***.voor een bedrag van 135,60. 

Kunnen jullie dit aub opnemen met de dienst betalingen of facturatie en mij iets laten weten? Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

 

Dirk Caers 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Dirk caers ik heb de persoonlijke gegevens in je bericht aangepast en je klantprofiel aangevuld. Er werd een  uitstel geregistreerd tot 09/07/2021. Fijne vakantie nog! :palm_tree:

Merci ! 

Reputatie 7
Badge +3

Graag gedaan!

Reageer