Vraag

tv replay niet besteld???

  • 18 August 2021
  • 7 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Beste 

Op mijn laatse factuur staat 3 euro voor tv replay heb ik niet besteld!!! wil u dat verwijderen aub en terug storten.

heb dat niet nodig en nooit gehad in mijn vorige facturen.

groetjes johan

kl nr122*****5 fact nr71441*****


This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker

Vragen over TV Replay | Proximus

  • TV Replay (gratis): bekijk of herbekijk reeds uitgezonden programma's.
  • TV Replay+ (betaald): reeds uitgezonden programma's bekijken en gebruik maken van de ‘snel’ doorspoelfunctie.

Mogelijks betreft het TV Replay+ à rato van 5 euro/maand

TV Replay: TV wanneer en waar jij wil | Proximus

Reputatie 1
Badge

Beste 

Op mijn laatse factuur staat 3 euro voor tv replay heb ik niet besteld!!! wil u dat verwijderen aub en terug storten.

heb dat niet nodig en nooit gehad in mijn vorige facturen.

groetjes johan

kl nr122416025 fact nr7144192436

Bij mij id dit het zelfde, als je 10 keer naar die klantendienst belt staat het er de 12 de maal nog op. Bij Telenet had ik zulke problemen niet, daar werd men direct geholpen. Ik heb gisteren op mijn Proximus gezien, en zie daar opeens een betaling open staan van meer dan 250€. Ik vraag mij wel eens af hoe ze daar aan komen. Ik heb al gebeld, en zogezegd zou er iemand bij mij zijn geweest om iets te herstellen. Dit dan wel zonder dat ik niemand heb gezien, want ik mag niet meer gaan werken van de dokter door een tumor en een werkongeval.

gewoon afwachten tot een proximus forummedewerker hier de draad opneemt om je verder te helpen en daarom ,  indien dit nog niet gebeurd is, ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten zodat ze hier direct mee aan de slag kunnen

@joan best geen privé gegevens op een openbaar forum zetten waar iedereen dit kan lezen maar ook in je Privé forum profiel zetten

Reputatie 7
Badge +3

@Mario091166 . Dag, dit is opgelost en een credinota is aangemaakt twv 3,48 euro. hiermee komt je recenste aanrekeningn op 45,61 euro. Van je openstaande aanrekening kan ik echter  niets van terugvinden. Groetjes Luc

Reputatie 2
Badge

Ok bedankt zal het nazien groetjes johan

Reputatie 7
Badge +3

@Mario091166 

ik vraag de technische dienst naar meer info ivm de interventie

groeten

Tina

Reputatie 1
Badge

@Mario091166

ik vraag de technische dienst naar meer info ivm de interventie

groeten

Tina

Alles is in orde gekomen.