Ik krijg door dit pakket korting op TV(2 gratis boeketten + korting 8.75euro) en korting op internet (9.99euro)
In oktober 2016 krijg ik de melding, via sms, dat vanaf 5 november mijn gsm abonnement van naam gaat veranderen. Proximus smart+15 wordt mobilus S. Voor de rest zou dit geen impact hebben voor mij.
Maar er is wel van alles verandert.
Vanaf 5 november (toeval of niet) krijg ik geen korting meer op mijn internet (9.99euro) en geen korting meer op mijn tv favorite (8.75euro). Wel krijg ik mijn 2 boeketten nog gratis.
Op mijn factuur staat dat ik nog steeds TV Favorite heb, maar ik krijg hiervoor geen korting meer.
Ik heb hiervoor in november met de proximus klantendienst gebeld. Ik heb voor november een korting gekregen gelijk aan mijn normale “pakket” korting. Men heeft voor mijn probleem een dossier aangemaakt om dit pakket terug te activeren, aldus de proximus medewerker.
Bij het volgende factuur van december bleek dat ik terug geen korting had gekregen. Ik heb dan weeral naar proximus gebeld. Men heeft weeral de fout ingezien en nogmaals de korting toegekend. Ik heb toen ook een klacht ingediend om dat ik het probleem voor altijd opgelost wou zien. Iemand van proximus heeft mij teruggebeld en beloofd om dit op te lossen.
Maar in januari kreeg ik weeral geen korting. Ik heb dan nogmaals teruggebeld en klacht ingediend. Nogmaals kreeg ik mijn korting. Maar met het factuur van februari blijkt dat ik opnieuw geen korting krijg op mijn pakket.
Ik heb dus nogmaals met de klantendienst gebeld. Deze mevrouw vertelde me dat iemand mijn pakket terug moet activeren maar dat zij dit niet kon. De persoon die dit wel kan doen kon zij niet bereiken op dat moment. Ze ging mij terugbellen voor het einde van de week. Nu vandaag krijg ik telefoon van iemand anders van proximus met de melding dat mijn pakket niet meer geactiveerd kan worden. Zijn “software” laat dit niet toe. Men kan niks meer voor mij doen. T.t.z. Ik krijg een voorstel om gedurende 1 jaar een korting van 7 euro/maand te krijgen. Dit terwijl ik bijna 20 euro korting per maand misloop door hun toedoen. Dit kan ik natuurlijk niet aanvaarden. Ook vertelde hij mij dat ze mij in december gebeld zouden hebben om mij te melden dat ik mijn pakket niet meer kon toegepast worden en dat ze mij een korting van 7 euro voorstelden. Ik heb dit gesprek nooit gehad met proximus. Ik heb hem gevraagd of hij daar een bewijs van had. Dat was er niet.
Samengevat : Vanaf 5 november heeft proximus mijn tv favorite pakket, zonder mijn toestemming, stopgezet waardoor ik +- 20 euro per maand teveel betaal. Op mijn factuur staat dat ik nog steeds TV Favorite heb maar ik krijg er geen korting voor, enkel 2 gratis boeketten. Op mijn vraag waarom dit verandert is kan niemand mij antwoorden. Mijn pakket terug actief te zetten is blijkbaar niet mogelijk.
Extra detail : op mijn factuur van november staat dat vanaf januari 2017 de prijs van mijn “pack” met 1.94 euro per maand zal stijgen. Wat ook is gebeurd.
Heb ik nu een pack of heb ik geen pack ???
Kan iemand mij hier helpen ?
Beste antwoord door tina.b
Bekijk origineel