Vraag

tuttimusnetflix

  • 11 June 2020
  • 6 reacties
  • 110 Bekeken

ik heb pas twee gsm abonnementen geactiveerd bij proximus. en heb nog een oud pack met tv, vaste telefoon en internet.

nu hadden ze mij aangeraden om over te gaan naar een nieuw pack, maar wouden dan zonder vaste telefoon.

ik had eens rond gekeken naar de packs, en mijn oog was gevallen op tuttimus netflix.maar hoe zit het dan met mijn twee abonnementen? want bij dat pack zit toch een abonnement inbegrepen, niet?

heb ook netflix zo al, hoe word dat dan geregeld als dat bij dat nieuw pack zit?

mvg


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Proximus medewerkers kunnen uw bestaande abonnementen omvormen in een Tuttimus met vaste lijn, TV, internet, 2 GSM en netflix bv.

 

 

Maar zit er dan een abonnement inbegrepen bij dat pack?

Betaal ik dan nog extra voor Netflix of is dat ook in die prijs in begrepen?

Reputatie 7
Badge +4

Proximus medewerkers zullen u verder kunnen helpen

Bovenstaande is enkel een voorbeeld & uiteraard kunt u bv. ook overschakelen op  een Tuttimus zonder Netflix en Netflix apart rechtstreeks aan Netflix blijven betalen

Cfr. www.proximus.be mijn pack samenstellen

Reputatie 7
Badge +3

Dag @sandy79 als je in je klantprofiel een contactnummer invult, laat ik je graag vrijblijvend opbellen door onze commerciële dienst! Groetjes, Heidi

Info i.v.m. invullen van je klantenprofiel via je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Proæimus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Reputatie 7
Badge +3

@sandy79 Je geeft aan geen vaste telefoon te willen, maar in Tuttimus is dat wel een onderdeel van het pack.

Via deze link kan je onze packs vergelijken en samenstellen: https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_packs/particulieren/packs.html

In jouw oude pack zit het Multi NL boeket nog inbegrepen. Hou hier rekening mee als je van deze tv-zenders gebruik maakt. Dit zou bij de verandering naar een nieuw pack ofwel opgezegd kunnen worden ofwel gewijzigd naar een nieuwe tv-bundel.

Alle huidige TV-opties vind je terug via https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvoptions/particulieren/proximus-tv-opties.html → naar onder scrollen tot ‘voorwaarden’ → tabblad ‘Wat zijn de tv-opties van Proximus?’.

De lijst met de tv-zenders vind je terug via: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_list/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/instellingen-aanpassen/zenderlijst-op-tv-en-tv-app.html

Groetjes,
Antonella

Reageer