Vraag

Tuttimus naar Flex

  • 10 November 2020
  • 27 reacties
  • 1312 Bekeken

Beste

 

Ik bezit momenteel een Tuttimus pack maar zou graag overstappen naar Flex.

Kan dit gewoon via de webshop en daar de nodige aanpassingen doen qua opties en daarna “bestellen”?


This topic has been closed for comments

27 reacties

lukt het niet via http://myproximus.be 

of er hier vanavond nog iemand gaat reageren van proximus zelf daar vrees ik voor en pas overmorgen dan komen die hier op het forum terug langs.

en wat met het cadeau dat ze aan nieuwe klanten geven?

de trouwe klanten worden weer eens inde kou gezet…..

belachelijk vind ik het

Ik lees hier toch op bepaalde topics dat er toch nog korting trouwe klant gegeven wordt.

Maar pas overmorgen komt hier iemand die van Proximus zelf is, teug langs op het forum

En wat als we alles overzetten op de naam van mijn man?

Dus nieuwe klant……

Vind je dit geen héél gedoe om dan als puntje bij paaltje komt alles hetzelfde blijft en iedereen tevreden is….

Hopelijk reageren ze vanuit de proximus hoek en worden we niet weer terug van het kastje naar de muur gezonden

 

morgen als iemand van proximus zelf hier terug langskomt zullen ze u hierbij wel verder info kunnen geven.

Reputatie 7
Badge +3

@anthonyv96  Dag Anthony,  Ik kan dit voor jou doen.  Zet ik je om?  Groetjes Luc

 

 

@Luc.M Dat mag zeker, maar we wensen ons pack wat aan te passen. Zoals in de foto hierboven.

 

Zo zouden we de vaste telefoonlijn wegdoen (thuis ervaring upgrade van 11 euro) en we willen ons pakket all foot behouden.

PS: Ik zag dat nieuwe klanten een cadeau kunnen aanschaffen voor 69 euro, maar wij zijn al 30 jaar klant en wij kunnen daar dus niet van genieten? Dat vind ik toch wel zeer spijtig. Trouwe klanten worden minder beloond. Groeten

Reputatie 7
Badge +3

@anthonyv96 . Helaas dit kan ik je niet inleiden, hoe spijtig ik dit ook vind. Dit is niet invoerbaar. Een swap van u pack geen probleem maar dit zal blijven vaststeken op de Ipad. Er zijn voor bestaande klanten andere kortingen. Groetjes Luc

Ik had graag de overstap gemaakt van Tuttimus met 2 mobielen naar Flex All in Multi-Mobile.

Als ik dit doe, heb ik dan nog steeds het recht om twee mobiele toestellen toe te voegen met bijhorende Dataphone? 

Ik had graag de overstap gemaakt van Tuttimus met 2 mobielen naar Flex All in Multi-Mobile.

Als ik dit doe, heb ik dan nog steeds het recht om twee mobiele toestellen toe te voegen met bijhorende Dataphone? 

Reputatie 2

Beste

 

Ik bezit momenteel een Tuttimus pack maar zou graag overstappen naar Flex.

Kan dit gewoon via de webshop en daar de nodige aanpassingen doen qua opties en daarna “bestellen”?

oppassen ze beloven van alles en het wordt er niet beter op . met een berekening van alles zou ik de eerste 3maanden 95 euro moeten betalen daarna iets van een 106. ik zit in de eerste 3 maanden en betaal iets meer dan 110 euro :( krijg je reactie ja hulp neen. hetzelfde met decoder maar dat zend ik naar testaankoop…..

Reputatie 7
Badge +3

@anjake123  Uw Flex pack is wel degelijk aan 94,99EUR per maand gefactureerd. De aanrekening van de Mobile Coverage Extender 5EUR per maand en de Dataphone 1GB, aan 10EUR komt er appart bij.Totaal komt men dan op 109,99EUR maar het Flexpack op zich is wel aan 94,99EUR aangerekend.Groetjes,Joel

Reputatie 2

@anjake123  Uw Flex pack is wel degelijk aan 94,99EUR per maand gefactureerd. De aanrekening van de Mobile Coverage Extender 5EUR per maand en de Dataphone 1GB, aan 10EUR komt er appart bij.Totaal komt men dan op 109,99EUR maar het Flexpack op zich is wel aan 94,99EUR aangerekend.Groetjes,Joel

Waarom zeggen ze dan dat ik het totaal bedrag maar 96 euro ging zijn met alles erin en inc btw.ik heb het zeker 5 keer gevraagd

Reputatie 7
Badge +3

@anjake123 IK weet natuurlijk niet wat er juist is gezegd  of afgesproken met u maar de Mobile Coverage Extender en Dataphone 1GB zit nooit standard in de prijs van een Flexpack inbegrepen.Sorry alvast voor de verwarring naar u toe door de vorige collega.Groetjes,Joel

Reputatie 2

@anjake123 IK weet natuurlijk niet wat er juist is gezegd  of afgesproken met u maar de Mobile Coverage Extender en Dataphone 1GB zit nooit standard in de prijs van een Flexpack inbegrepen.Sorry alvast voor de verwarring naar u toe door de vorige collega.Groetjes,Joel

Inderdaad ik wel en omdat ik in het verleden hier al problemen mee gehad heb heb ik het meerdere keren gevraagd. Die mobile coverage etc heb ik dat nodig en waarom heb ik dit.ik sukkel nu hal vele tijd met proximal en vraag me soms af waarom ik niet overstap. 

zit er wel vaste telefonie in je flex pack, want dat zou de reden kunnen zijn voor de aanrekening!

Reputatie 2

zit er wel vaste telefonie in je flex pack, want dat zou de reden kunnen zijn voor de aanrekening!

Neen dar hebben we stopgezet met flex

Reputatie 7
Badge +3

@anjake123 

Mobile Coverage Extender dient als je binnenshuis slecht kunt bellen of surfen met je smartphone, kun je met de Mobile Coverage Extender (Pro) het bereik versterken.Dataphone 1GB zit aan uw Joint offer van gsm-abonnement/toestel gekoppeld.Groetjes,Joel

Reputatie 2

Dat is er ook is een  ieuwbouw maar beter ontvangst of telefoin bereik is er niet. Ik kan vaak niet belllen en internet valt uit er is ook vertserjer aanwezig 

zit er wel vaste telefonie in je flex pack, want dat zou de reden kunnen zijn voor de aanrekening!

Sorry @anjake123 ik was in de war en dacht dat het om een Wifi booster ging die alleen inbegrepen is in flex pâcks met vaste telefonie :kissing_closed_eyes:

Reputatie 7
Badge +3

@anjake123 Bij problemen zie info link: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mobcov_trouble/particulieren/support/telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/mobile-coverage-extender-pro-problemen.html   Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Tina87 Ik zal u vrijblijvend eens laten bellen door de commerciële dienst.Die kunnen dan samen met u rustig de mogelijkheden eens uitleggen en overlopen. Ook kijken als er bepaalde promoties lopende zijn waarvan u kan genieten.Kan u in uw profile de klantgegevens(klantnummer - naam - gsm-nummer aanvullen).Dan kan men het nodige al nakijken voor u.Groetjes,Joel

@Tina87 Ik zal u vrijblijvend eens laten bellen door de commerciële dienst.Die kunnen dan samen met u rustig de mogelijkheden eens uitleggen en overlopen. Ook kijken als er bepaalde promoties lopende zijn waarvan u kan genieten.Kan u in uw profile de klantgegevens(klantnummer - naam - gsm-nummer aanvullen).Dan kan men het nodige al nakijken voor u.Groetjes,Joel

Ik heb nu alles ingevuld. 

Dag Proximus medewerkers,

 

Ik had eens enkel vragen i.v.m. het omschakelen van Tuttimus naar Flex.

  • In tuttimus hebben wij nu 5 mailboxen, blijven deze gewoon behouden in Flex of zijn hier minder mail-boxen ter bechikking ?
  • De Affinity korting gaat vervallen, en op het cadeau hebben we ook geen recht daar ben ik mij van bewust, maar zijn er andere kortingen die jullie aanbieden aan wel al jarenlangen trouwe klanten :joy::blush: (#durftevragen)
  • Wij hebben nu 2 GSM abbo’s inclusief DATAPhone de dataphone wordt gewoon mee overgezet naar de flex vermoed ik, of moet dit eerst afgekocht worden ?
  • We hebben nu 2 decoders type V5compact, worden deze vervangen door de V7, of mogen we 1 van deze decoders vervangen door de V7 ? 

We zouden dus willen overgaan op een Flex Netflix (we hebben nu ook de optie Netflix op onze tuttimus) met volgende eigenschappen :

  • De huidige 2 Mobile abbo’s ook in het Flex pack, inclusief de pay&go van de zoon bij in het pack (dus 3 mobile abbo van 5GB)
  • Zonder vaste lijn optie (die gebruiken we nu zo goed als niet, en de wifi versterker heb ik ook niet nodig omdat ik een mesh systeem heb in de woning voor perfecte WIFI :grinning:)

Wat zou dit voor mij als trouwe klant dan gaan kosten ;-)  

Groetjes

 

Reputatie 7
Badge +3

@Tina87  Men gaat u zodadelijk bellen. groetjes