Tuttimus

  • 24 May 2018
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

Ik ben al tientallen jaren abonnee bij Belgacom/proximus. Als ik het laatste half jaar telefonisch contact had , kreeg ik altijd overijverige medewerkers aan de lijn die beweerden dat een Tuttimus abonnement zoveel voordeliger voor mij zou zijn ...Ik zei hun dat dit volgens mijn berekeningen NIET het geval was,maar ik hield niet "met alles rekening".Uiteindelijk bij de zoveelste "bedelaar" heb ik toegezegd .
Wel ik betaal nu elke maand ongeveer 25 tot 30 euro MEER !!!! Dat is op jaarbasis een 300 euro .
Ik had daarnet terug telefonisch contact i.v.m. een betaling en opnieuw kreeg ik de vraag of ik al Tuttimus had:-(.spijtig genoeg wel .

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Beste Marc,kan je het betrokken klantennummer geven via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679? Dan kijk ik je facturen verder voor je na. Groetjes Freya

Reageer