Vraag

Trouwe klant - beloftes verkoper niet nagekomen

  • 10 December 2020
  • 2 reacties
  • 156 Bekeken

Beste,

In november problemen met internet en tv dat steeds uitvielen. Modem dat zomaar heropgestart werd,… met fulltime thuiwerk was ik hier al zeer geëneveerd over!
Na enkele telefoontjes waar ik goed geholpen werd, nieuwe modem ontvangen en instellingen werden gewijzigd en mijn probleem was opgelast. BEDANKT aan de technieker!


Dan op één van mijn laatste facturen gezien dat op 01/01/2021 de prijzen voor het Tuttimus abonnement opslaan.
Op 12 november naar de Klantendienst gebeld, na 50 minuten in wacht, toch een medewerker aan de lijn gehad. Ze stelde mij het FLEX abonnement voor. Internet, TV 2 gsm’s, .. 94,99 EUR.
Voor nieuwe klanten 84,99 EUR + welkomscadeau 69 EUR (Tablet, Smartphone of TV).

Ik ben al 15 jaar TROUWE klant bij Proximus, ik had mijn ongenoegen geuit en gevraagd wat er voor ons trouwe klanten dan werd gedaan?

Ze beloofde me een korting van 10 EUR voor de komende 24 maand. Maar dit kon ze nog niet in het systeem zetten daar ik net veranderd was van pakket en dit eerst in het systeem moest voortvloeien. Ik moest 3 dagen later bellen en dan konden ze deze promo inbrengen in het systeem.

Op 16 november bel ik terug naar de klantendienst, deze keer maar 30 minuten in wacht. Toen ik de medewerker aan de lijn kreeg, wist hij mij te vertellen dat ik 10 EUR korting als trouwe klant kreeg, maar voor max 12 maand. Langer kon hij dit niet toekennen.

Niet fijn om te horen, maar toch akkoord gegaan en hem vriendelijk bedankt.

 

Op 30 november ontvang ik via B-post opnieuw een nieuwe modem (de tweede dus). Ik bel naar de klantendienst en ze weten van niets, zien niets in het systeem. Ik moet deze terugsturen of inleveren in een Proximus winkel. - ZUCHT-

 

Op 8 December mijn factuur ontvangen, verrekening tot 12 nov Tuttimus  en nadien FLEX. Klopt.

Wat zie ik: GEEN toegekende korting of promotie, 0 EUR voor de trouwe klanten. Integendeel, jullie rekenen mij nog eens 1,20 EUR aan omdat ik van pakket veranderd ben!!! “Kosten allerlei regeling ingevolge opzegging”. Dit vind ik verschrikkelijk.

 

Diezelfde dag ben ik naar Proximuswinkel in Aalst gegaan, braaf die ongevraagde tweede model gaan inleveren. Mijn probleem met de facturatie uitgelegd, maar de medewerker in de winkel kon mij niet helpen. Dit is de Klantendienst en hij kon er niets aan doen. Ik moest contact opnemen via de telefoon. - MEEN JE DIT NU????-

Thuis terug naar Klantendienst gebeld, maar 17 minuten in wacht gestaan, vriendelijke vrouw aan de lijn. Mijn verhaal gedaan en ze ging mij helpen. Ze begreep mijn frustratie en gaf mij bovenop de 10 EUR korting, voor elke GSM 3 EUR extra korting geven. Dus 16 EUR per maand.

Haar programma blokkeerde op dat moment, ze moest heropstarten maar ging het dan in het systeem zetten. Ik zou diezelfde dag nog een creditnota ontvangen van 16 EUR. Die ik dan manueel van mijn factuur moest verminderen. Tot op de dag van vandaag nog geen creditnota of bericht ontvangen. En ik moet mijn factuur bijna gaan betalen...

Ik zal het u zeggen, ik ben GEDEGOUTEERD door Proximus!! Steeds een andere medewerker aan de lijn, opzoeken wie je vorige keer aan de telefoon had kan niet, iets consulteren in het systeem lukt hun niet en ik word belogen waar ik bijsta! EN ik kan er niets aan doen! 

Ik sta op het punt om te veranderen van provider! Echt waar ik ben het KOTSBEU!!!!!

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Shanacocq  Ik heb hiervoor dossier 46993507 opgemaakt voor de bevoegde dienst. Een dossierbeheerder zal je hierover verder contacteren. Alvast mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

@Shanacocq  Ik heb hiervoor dossier 46993507 opgemaakt voor de bevoegde dienst. Een dossierbeheerder zal je hierover verder contacteren. Alvast mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Bedankt!

Reageer