trouw wordt niet beloond

  • 21 May 2022
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Na 22 jaar klant geweest te zijn bij Proximus ben ik binnenkort weg. Na de zoveelste prijsstijging op een oud contract nam ik contact op met de klantendienst en werd mij een mooie korting beloofd. Toen ik mijn factuur kreeg, bleek er van die korting helemaal niets aan. Toen ik daarover de klantendienst contacteerde “aja, corona en inflatie mevrouw”. In feite is er dus fragant tegen mij gelogen.  En verder worden mij diensten als replay aangerekend, een nieuwe klant krijgt dit gratis in het pakket…

Dus be aware: Proximus waardeert trouwe klanten niet!
 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@savanne 04/05/2022 werd je pack omgezet van een oud pack Pack Internet Start + TV + Tel naar het nieuwe Pack Start. TV Replay is hierin helaas niet inbegrepen. Indien je deze optie wenst te behouden, kost deze € 3/maand. Zo niet, zal ik de optie verwijderen en de kost op de factuur hiervan annuleren.

Er staat wel degelijk een getrouwheidskorting actief. Deze dat reeds lopende was op het internet van € 3/maand gedurende 12 maanden heb je behouden en loopt nog tot en met 31/07/2022. Verder werd er een nieuwe korting toegevoegd op de vaste lijn van € 5/maand gedurende 12 maanden en deze gaat in vanaf 01/06/2022 tot en met 31/05/2023.

Groetjes,
Antonella

@savanne  wacht best af tot de Proximus forummedewerkers maandag terug langskomen.

Ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Reageer