Vraag

Toestel met abonnement

  • 7 August 2020
  • 8 reacties
  • 203 Bekeken

Beste,

 

Na deze voormiddag 45min gewacht te hebben met muziek aan de lijn voor jullie klantendienst, en zojuist nogmaals 1u46min(!) zonder enig antwoord, stel ik mijn vraag omtrent een toestel met abonnement hier maar…

Ik heb 2 jaar geleden een toestel met abonnement genomen, welke vervalt deze maand.
Het restbedrag bedraagt nog 9,58 euro.
Ik heb nu een ander toestel gezien welke ik graag zou nemen op mijn abonnement, maar als ik die wil toevoegen krijg ik een foutmelding…
Wat moet ik precies doen om dit in orde te krijgen? Ik ben bereid de restwaarde meteen te betalen indien nodig, alsook de prijs van 9 euro van het nieuwe toestel.

Graag had ik hier enige duidelijkheid rond gekregen, ik ben ZEER misnoegd dat ik vandaag 2,5 uur aan de lijn heb gehangen met muziek zonder enig antwoord.

Mvg.


8 reacties

Reputatie 6
Badge +2

En ik ben niet zeker dat er op het forum vandaag nog mensen va Proximus zullen komen. Tijdens het WE zeker niet. Wachten tot maandag dus. Vul ondertussen uw forumprofiel voldoende aan zodat u gemakkelijk kunt getraceerd worden.

En ik ben niet zeker dat er op het forum vandaag nog mensen va Proximus zullen komen. Tijdens het WE zeker niet. Wachten tot maandag dus. Vul ondertussen uw forumprofiel voldoende aan zodat u gemakkelijk kunt getraceerd worden.

Ik ga morgen wel naar de Proximus shop… Dit laat meer dan te wensen over.

Reputatie 6
Badge +2

Ze raden u wel aan een afspraak te maken.

Reputatie 7
Badge +4

In principe werkt het als volgt via uw MyProximus account

de dataphone optie die dient voor de afbetaling van uw toestel schrappen

eens bovenstaande verwerkt (na 24h?) kunt u een nieuwe bestelling op uw huidig nr plaatsen (waarbij opnieuw een dataphone optie en eventueel een gewijzigd Mobilus abo geactiveerd wordt)

de restwaarde van uw toestel wordt in rekening gebracht op uw volgende factuur 

Succes

 

In principe werkt het als volgt via uw MyProximus account

de dataphone optie die dient voor de afbetaling van uw toestel schrappen

eens bovenstaande verwerkt (na 24h?) kunt u een nieuwe bestelling op uw huidig nr plaatsen (waarbij opnieuw een dataphone optie en eventueel een gewijzigd Mobilus abo geactiveerd wordt)

de restwaarde van uw toestel wordt in rekening gebracht op uw volgende factuur 

Succes

 

Dat is nogal moeilijk aangezien ik die optie niet zelf kan schrappen en er verschijnt dat ik er de klantendienst voor moet contacteren… Welke gewoon niet opneemt!
Ik ben hier dus helemaal niks mee.
 

Reputatie 7
Badge +4

Waarom u dit niet kunt weet ik niet, toegegeven er duiken nogal regelmatig “problemen MyPx” op in dit forum

Indien er staat “contacteer de klantendienst” … lijkt er mij voor u weinig keuze over, nee?

= u had dit eerder kunnen vermelden ...

In elk geval zult u hier niet voor (ten vroegste) maandag meer geholpen worden

 

 

@Dimi89 maandag pas komt er pas iemand die van prox zelf om dit eventueel voor u te doen of je kunt ook tijdens het weekend bellen op het gratis nummer 0800 22 800

Reputatie 7
Badge +3

@Dimi89 

ik merk dat dit ondertussen is opgelost : je hebt een nieuw toestel.  Veel plezier ermee…

groeten

tina

Reageer