Vraag

tickets klantendag 2 april 2022


Ik heb in februari  4 tickets gekocht voor klantendag Proximus in april. Tot op heden niks ontvangen. 

Ik ben al een maand bezig, maar nog steeds zonder resultaat. Moest mailen naar Plopsaland. Heb ik gedaan en ze vroegen mijn code die ik opgegeven had voor de korting. Deze heb ik niet opgeschreven maar gekopieerd en geplakt. Dus geen idee wat code is. Ik heb Plopsaland een kopie gestuurd van mijn betaling als bewijs van betaling, maar tot op heden nog steeds geen reactie…

Hoe kan ik alsnog aan de tickets geraken. Ik betaalde 80€ en had graag nog op tijd mijn tickets gekregen. 


13 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Die code vind je terug in de history van Enjoy in MyProximus.

 

Je Enjoy! cadeaus raadplegen, verzilveren, gebruiken enz.

Ben je op zoek naar een voordeel dat je binnengehaald hebt? Waar vind je je voucher? Hoe lang blijft het geldig?

Je vindt veel antwoorden via Enjoy! via MyProximus (via de app en via het web):

  1. Om Enjoy! te bekijken, moet je ingeschreven zijn én  aangemeld zijn op MyProximus.
  2. Ga naar Enjoy!:
    Via de app: Tik in de MyProximus-app rechts onderaan op  Enjoy!. en ga naar History

  3. Via de website? Klik op onderstaande knop en meld je aan.
     Bekijk Enjoy!   en ga naar History
  4. Klik onderaan op History:

    • Je ziet een overzicht van alle cadeaus die je gebruikt hebt en die je nog tot de vervaldatum kunt gebruiken.
    • Kijk goed na hoe lang je korting of voordeel geldig is. Je kunt de code, voucher of link slechts één keer gebruiken. Werkt echter vóór de vervaldatum je code niet, neem dan contact op per chat of per e-mail
Reputatie 7
Badge +3

Dank je wel voor de goede uitleg @Pat52 ! Is het zo gelukt @LydieTruant ? Groetjes, Antonella

Het is niet gelukt🤔

Toch bedankt voor de uitleg. 

Wanneer je op klik hier tikt, kom je op Engelstalige site en daar moet je dan code ingeven. 

Aangezien dit eerst niet lukte en erna had ik 2 de code aangevraagd. Beide codes zijn blijkbaar niet geldig😟

Ik heb mail terug gestuurd naar Plopsaland receptie maar krijg geen reactie meer terug. Heel vervelend. Betaald en niks ontvangen. 😠

FYI: iemand van Proximus zelf komt hier pas maandag aanstaande terug op het forum langs.

Reputatie 7
Badge +3

@LydieTruant  

Ik heb in februari  4 tickets gekocht voor klantendag Proximus in april. Tot op heden niks ontvangen. 

Ik ben al een maand bezig, maar nog steeds zonder resultaat. Moest mailen naar Plopsaland. Heb ik gedaan en ze vroegen mijn code die ik opgegeven had voor de korting. Deze heb ik niet opgeschreven maar gekopieerd en geplakt. Dus geen idee wat code is. Ik heb Plopsaland een kopie gestuurd van mijn betaling als bewijs van betaling, maar tot op heden nog steeds geen reactie…

Hoe kan ik alsnog aan de tickets geraken. Ik betaalde 80€ en had graag nog op tijd mijn tickets gekregen. 

 

Plopsaland heeft de code nodig die je gebruikte om je tickets te bestellen zoals ze lieten weten aan jou. (ze vroegen mijn code die ik opgegeven had voor de korting)

Deze code vind je terug in de history  van Enjoy in je MyProximus( zie afbeelding hieronder):arrow_down:

De code die je ziet bij jou naast code #1  moet je doorgeven aan Plopsaland . Zo zullen ze je bestelde tickets kunnen terugvinden. Ze hebben deze code nodig omdat de bestelling via een resellers programma ( recreatex) in opdracht van PlopsaLand worrd gedaan.  Dus best antwoorden op de eerdere mail die ja van PlopsaLand De Panne kreeg en je code uit je Enjoy history  doorgeven. Ook kan je hen direct mailen  pdp@plopsa.be  en ook daar nog eens je bewijs van betaling en de enjoy code mededelen en eventuele referentie van eerder antwoord van Plopsaland.  Probeer ook zeker telefonisch +32 58 42 02 02 en vragen naar de dienst boekhouding. Hopelijk lukt het je.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@LydieTruant 

kan je de info vinden die Pat52 heeft aangeduid? Lukt het nu?

groeten

Tina

Het lukte mij niet. Ik zie twee codes. Heb ze doorgegeven en blijkbaar zijn die niet gebruikt terwijl ik betaling uitgevoerd heb. Het lukt mij niet onmiddellijk en had inderdaad 2 keer nieuwe code aangevraagd. Derde keer dacht ik dat het gelukt was doordat ik doorverwezen werd naar betaling. 

Code ongeldig heeft hij aan. ???

Heel raar. Als men klikt komt men op site in het Engels

Reputatie 7
Badge +3

@LydieTruant Ik vraag het verder na via de dienst van Enjoy en hou u verder op de hoogte.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@LydieTruant Onze collega’s van Enjoy hebben laten weten dat ze zelf met Plopsaland gaan contact opnemen zodat u zo spoedig mogelijk uw tickets ontvangt.Ze houden u verder op de hoogte via uw mail.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@LydieTruant U kan naar de klantendag komen.De dienst van Enjoy gaat u de nodige uitleg bezorgen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@LydieTruant We hebben bevestiging binnen van de collega’s van Enjoy. Ze laten weten dat je gerust naar de klantendag kan komen. De verantwoordelijke ter plaatse (Pascale Audin) zal je morgen persoonlijk verder helpen links aan ingang aan de balie. Groetjes, Antonella

Bedankt! Ondertussen heb ik de tickets per mail ontvangen en kunnen we met een gerust hart naar Plopsaland waar mijn dochter al zo lang naar uitkeek. 

Bedankt voor alle hulp die jullie mij aangeboden hebben

Reageer