Vraag

Teveel aangerekend op factuur

  • 28 December 2020
  • 5 reacties
  • 143 Bekeken

case 47072543

medewerker ; Karel Renson

Ik had al eerder een mail gestuurd in verband met dit probleem maar ze reageren niet terug dus ik zal dit eens proberen. Er is € 1,97 extra aangerekend op mijn factuur terwijl ik niks extra had gedaan, toen ik een email stuurde zei de medewerker dat ik naar 1207 had gebeld en dat deze aanrekening, terecht was! Ik heb daarop  geantwoord, echter zonder gevolg. Graag wil ik van u weten welke opvraging ik bij 1207 dan zou hebben opgevraagd op dat moment dat ik niet terug vind in mijn gespreksgeschiedenis.

 

Alvast dank,

 

Evi


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Evidi 

Het spijt me, de inhoud van de opvraging kunnen we niet zien

enkel de datum, het uur en de duur van het gesprek.

Aangezien het echt zeer kort is geweest, vermoed ik dat het eerder per ongeluk werd opgeroepen op 9 november.

Ik contacteer de dossierbeheerder en vraag voor herziening van het dossier. Wie weet….

groetjes

Tina 

@tina.b 

Bedankt voor je opvolging!

We kijken uit naar de herziening.

 

Mvg,

 

Evi

@Evidi

Het spijt me, de inhoud van de opvraging kunnen we niet zien

enkel de datum, het uur en de duur van het gesprek.

Aangezien het echt zeer kort is geweest, vermoed ik dat het eerder per ongeluk werd opgeroepen op 9 november.

Ik contacteer de dossierbeheerder en vraag voor herziening van het dossier. Wie weet….

groetjes

Tina 

Beste,

 

Ik heb niks gehoord van proximus (klantendienst of helpdesk)

De betaling is automatisch gebeurd, nadat ik hiervan melding heb gemaakt mocht ik echter nog geen rechtzetting hiervan  ondervinden.

 

Mvg, 

 

Evi

Reputatie 7
Badge +3

@Evidi 

Het spijt me dat de dossierbeheerder niet meer heeft gereageerd.

Aangezien het dossier toch al een tijdje gesloten was, heb ik zelf een kleine commerciêle verrekening gemaakt.

Dit zal of volgende aanrekening automatisch verrekend worden of automatisch teruggestort worden.

vriendelijke groeten

Tina

@Evidi

Het spijt me dat de dossierbeheerder niet meer heeft gereageerd.

Aangezien het dossier toch al een tijdje gesloten was, heb ik zelf een kleine commerciêle verrekening gemaakt.

Dit zal of volgende aanrekening automatisch verrekend worden of automatisch teruggestort worden.

vriendelijke groeten

Tina

Beste Tina,

 

Bedankt voor uw antwoord en hulp!

 

Mvg, 

 

Evi

Reageer