Vraag

teruggestuurd materiaal...reeds 3 herinneringen gekregen

  • 2 November 2019
  • 7 reacties
  • 204 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb zonet van jullie mijn derde herinnering gekregen ivm het binnenbrengen van mijn materiaal. Jullie hebben dit blijkbaar niet ontvangen. Het pakket met alle materiaal (1 modem, 3 decoders met voeding en 3 afstandsbedieningen is op 11 okt opgestuurd geweest met de nodige labels aanwezig op en in de doos.  Als ik dit pakket traceer via bpost zie ik dat het enkele dagen later bij jullie is toegekomen en goed ontvangen is. Gelieve jullie administratie na te kijken want jullie dreigen met een wanbetaling van 447€ die uiteraard niet aan de orde is...graag zo spoedig mogelijk antwoord...


7 reacties

TUI: Maandag als de Proximus medewerkers hier op het forum terug langskomen kunnen ze dit verder onderzoeken/afhandelen voor u.

Reputatie 5
Badge +3

@jesax, heb dit met een teruggestuurde decoder ook voorhad, kreeg één herinnering, privé bericht verstuurd en na enkele dagen opgelost. De verwerkingstijd in Luik loopt blijkbaar wat achter!

 

mvg

Dat zullen de Proximus medewerkers morgen zeker wel in orde kunnen zetten, geen paniek gebeurt wel meer, dat hier zo’n meldingen komen die ook gewoon opgelost worden door de Proximus forummedewerkers.

Reputatie 7
Badge +3

@jesax 

beste, 

de door jou vermelde toestellen zijn inderdaad geregistreerd.

Maar volgens het opzegorder waren er nog meer toestellen bij jou ? klopt niet ?

groeten,

Tina

Reputatie 1
Badge

hallo,

al het materiaal die moest terug gestuurd worden, heb ik teruggestuurd...ik had 3 decoders, 3 afstandsbedieningen, 3 voedingen en 1 modem...dit alles is met de bonnen in de doos toegevoegd opgestuurd geweest...meer heb ik niet...

Reputatie 7
Badge +3

@jesax

 

ok dan maak ik een dossier op met de info die ik hier heb.

we zullen dit nakijken en je op de hoogte houden.

Groeten;

Tina 

Reputatie 1
Badge

ik heb daarnet een telefonische bevestiging gekregen van Tina die meldde dat het een administratieve fout betrof, en dat alles opgelost is...Ondanks alles toch vlug opgelost door deze medewerker...bedankt

Reageer