Vraag

Teruggave - kredietnota, manueel betalen en aanpassing package

  • 31 July 2018
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

Beste, Einde juni heb ik telefonisch contect met een medewerkster ivm met het te hoge bedrag van factuur 6837135049 met datum betaling 09/07/2018. Er werd 150 Euro extra aangerekend ivm een house bezoek ivm onderzoek snelheid internet. En dit was niet terecht. Er werd mij gevraagd deze niet te betalen en de domincilering hiervoor te stoppen. Een nieuwe factuur die ik manueel zou betalen zou mij worden toegestuurd. Hiervan heb ik nu een maand later nog niets van gezien terwijl het te hoge factuur nog steeds zichtbaar staat als uitstaand. Kan dit zo snel mogelijk worden rechtgezet? Dank mvg Fam P.

3 reacties

Case 35031719 aangemaakt via klantenservice. Er was niets gekend van de gesprekken in het verleden. Nu moet ik een aangetekende brief schrijven.... Men voelt zich laatste tijd niet echt meer klant bij Proximus. Misschien na meer dan 17 jaar klant te zijn toch maar eens kijken bij een andere provider......
En een laatste frustratie - overgestapt naar Tuttimus met belofte dat dit minder zou kosten. En daar bovenop krijg ik gratis gebruik van TV channel en internationale call op de vast lijn. Maar op de nieuwe factuur rekent men zomaar even 27,30 euro extra aan per maand voor deze opties.... dus bovenop mijn package... terwijl dit gratis zou zijn. De dame die me dit heeft beloofd zou beter niet op een klantenservice dienst werken.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Sven, ik voeg je opmerkingen toe aan dossier 35031719. De dossierbeheerder zal je verder contacteren. Grt, HeidiE

Reageer