Beantwoord

terugbetaling voorschot TV na herroeping bestelling

  • 26 November 2020
  • 4 reacties
  • 138 Bekeken

Ik annuleerde mijn bestelling correct en tijdig (herroeping). Ik kreeg daar al een e-mail voor en het werd zonet nog eens telefonisch bevestigd. Toen ik over de terugbetaling van het voorschot van 69 EUR begon, bleek de dame er niets over te weten. Ze raadde me dit forum aan.

Na een beetje scrollen door de topics, is duidelijk dat Proximus niet zo happig is op een spoedige terugbetaling van wat wettelijk gezien binnen de de 14 dagen MOET gebeuren (zonder dat de klant er nog eens expliciet naar zou moeten vragen).

Ik vraag dus bij deze proactief (doch onnodig) om de tijdige terugbetaling van het voorschot.

Voor de duidelijkheid:

de bestelling gebeurde op 10/11/2020, de annulatie gebeurde op  12/11/2020 en ik kreeg (pas) op 23/11/2020 de schriftelijke bevestiging van Proximus. De terugbetaling zou dus op 17/11/2020 terugbetaald moeten zijn, maar ik aanvaard een tijdige terugbetaling tot en met 7/12/2020 (14 dagen na de schriftelijke bevestiging).

Bedankt om te bevestigen.

Gegroet

icon

Beste antwoord door Joel M 27 November 2020, 09:59

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Kd9rj3gs8elD92 Kan u de klantgegevens(klantnummer, naam, adres, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Ik dacht dat mijn myproximus-profiel gelinkt was aan mijn forum-profiel?

 

Mijn klantnr is 615xxxx19

Reputatie 7
Badge +3

@Kd9rj3gs8elD92 Ik heb hiervoor een dossier 46873678 aangemaakt.U gaat begin volgende week een telefoontje verwachten van de dossierbeheerder om dit alles te regelen.Groetjes,Joel

Beste Joel,

bedankt.

Groet,

Joris