De Proximus agent garandeerde mondeling dat Proximus de vorige operatoren zou opzeggen. Mijn moeder zou niets moeten doen (ik was daar bij en heb dat ook gehoord). Ik had voordien bij Proximus Kapellen dezelfde boodschap gekregen.
Nu krijgt mijn moeder een factuur van Telenet om 202.80€ te betalen voor de periode 9/3/18 tot 9/3/19. (klant 906294844)
Dan ben ik naar Proximus Lokeren gegaan 19/3/18 12.00u :"...ga maar naar Telenet want die brengen dat in wel orde.."
ik: "...ja maar jullie hebben beloofd dat Telenet opgezegd ging worden..."
Proximus: "... wij kunnen niet meer checken of de switchnummer werd doorgegeven aan Telenet.." ik:" ... ik zal dat dan na vragen in St Niklaas bij Proximus..."
Proximus: "...hoeft niet want die kunnen dat ook niet zien of zij hun werk juist gedaan hebben..."
Bij Telenet Lokeren ( 19/3/18 15.00u) vertelden ze me dat dit zeer frekwent voorkomt, dat Proximus zijn werk daaromtrend niet juist doet. Ik heb dan naar hoodfzetel Telenet gebeld die onmiddellijk het contract zou stopzetten en een brief zou sturen naar mijn moeder. Telenet zei ook dat Proximus dit veel doet. Ook zei men dat mijn moeder nog tot vandaag zou moeten betalen.Deze factuur volgt nog. Dat zal ongeveer 100€ zijn.
Proximus is in de fout gegaan en moet m.i. daarom betalen: 1. overblijvende deel van die 202.80€ Telenet (komt nog) 2. restfactuur Telenet vanaf 4/7/17 (die nog komt, ca 100€?) 3. twee keer parkeermeter: 4€ 4. tegemoetkoming voor verloren tijd en moeite. Bijvoorbeeld: 2 uur aan 20€/uur= 40€ .
Gezien ik geen facebook heb en ik niet via mail kan converseren met Proximus ben ik verplicht om deze weg te volgen. :-(
Met dank voor jullie tussenkomst
Beste antwoord door KoenN
Bekijk origineel