Beantwoord

Tegemoetkoming


Reputatie 3
Badge +1

ONS VERHAAL

verhuis aangevraagd 5 weken op voorhand

Op de afgesproken dag komt er een slome technicus van Proximus langs om onze aansluiting op fiber te voltooien op ons nieuwe adres

Na een vijftal minuten volgende opmerking van deze technicus

IK KAN NIETS VOOR U DOEN ER MOET EEN FIBERSPECIALIST VOOR U LANGSKOMEN ER SCHEELT IETS MET ONS NETWERK ER MOET EEN TECHNISCHE INTERVENTIE OP ONS NETWERK 

UITGEVOERD WORDEN

GEVOLG: van 20/07 tem03/08 zonder degelijk internet (via 3g)en tv en zonder huistelefoon

Dindag ll komt dan eindelijk de specialist Fiber langs die tot onze grote verbazing zegt dat er helemaal niets scheelt met onze installatie en er helemaal geen technische interventie dient te gebeuren en in een mum van tijd onze aansluiting op het fiber netwerk uitvoerd

Besluit Omdat we gedurende een tweetal weken zeer en ik bedoel zeer beperkt van de diensten van Proximus hebben genoten verwachten we dan ook dat op onze eestvolgende factuur hiermee rekening word gehouden

Groeten

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door HeidiE 10 August 2021, 10:26

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @swakke ik maak dossier 48841659 en zorg voor een gepaste rechtzetting op de volgende factuur! Groetjes, Heidi

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt 

We wachten af

Reputatie 3
Badge +1

Beste

Net mijn eerstvolgende aanrekening bekeken en van enige tegemoetkoming of rechtzetting geen spoor 

Info aub

Reputatie 7
Badge +3

@swakke Zodra @HeidiE het nodige heeft gedaan, zal ze jou iets laten weten. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

Dag @swakke creditnota 7193321024 is opgemaakt en volgt per post! Groetjes, Heidi

Reputatie 3
Badge +1

Dank aan allen die zich ons probleem hebben aangetrokken 

Groeten

Swakke

 

Reputatie 3
Badge +1

Hallo

In verband met met bovenstaande dient er op mijn factuur van augustus nog een bedrag van 6,07 euro betaald te worden.

Mijn vraag 

Dien ik dit bedrag zelf over te schrijven of verloopt dit via mijn domiciliering

Groeten

Reputatie 7
Badge +3

Dag @swakke in principe verloopt dit automatisch met het nieuwe bedrag via je domiciliëring en die staat in uitvoering voor 26/08. Om zeker te zijn kijken we het best volgende week even na, geef je ons een seintje? Groetjes, Heidi

Reputatie 3
Badge +1

👍👍Thanks

Reputatie 3
Badge +1

Sorry voor late reactie 

Alles in orde met factuur augustus

Reageer