Vraag

Te laat factuur betaald

  • 27 July 2019
  • 6 reacties
  • 1704 Bekeken

Ik heb mijn factuur te laat betaald waardoor de diensten nu gedeactiveerd zijn. Gisteren de betaling via myproximus gedaan omdat er dan binnen de 24uren terug geactiveerd word. Dit is nog niet het geval.
Hoe lang kan dit nog duren

6 reacties

Hier komt pas maar maandag iemand van proximus langs
Anders best eens bellen nu naar de helpdesk 0800 22 800
Reputatie 7
Badge +3
Goedemorgen Nancy1979,

ik wil het graag nakijken, maar heb je klantgegevens nodig.
Kan je aub je profielgegevens aanvullen ?

Indien de betaling gaat over de rekening van vorige maand, is het belangrijk dat de rekening van de huidige maand ook nog niet over of op vervaldatum is ?
De betalingssystemen houden rekening met heractivatie dat er geen bedragen ouder dan gelijk welke vervaldag openstaan?
Kijk je dat ondertussen ook na ?

We lezen graag je feedback.

Groetjes,
Tina
Reputatie 7
Badge +3
Dag Nancy1979,
De betaling van 26/07 van 139,16 euro werd op 29/07 ingeboekt op de factuur van 09/06/2019.
Inmiddels had de factuur van 09/07/2019 ook haar vervaldatum bereikt waardoor de diensten niet terug actief kwamen. Zodra we ook deze betaling ontvangen, zal alles terug in dienst komen.
Groetjes,
Antonella
Badge

Mijn factuur te laat betaald, vandaag betaald. Wanneer zijn mijn diensten terug actief want werk van thuis uit? 

Reputatie 7
Badge +3

@romina_123 

huidige factuur heeft vandaag als vervaldag: is die betaling meegekomen met het vorige bedrag?

groeten,

Tina

Badge

Neen, die zou ik vrijdag pas kunnen betalen heb echt internet nodig voor mijn werk

Reageer