Vraag

Stopzetting abo na 1 maand

  • 27 June 2019
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Vraag:

Kan je u abo stopzetten na 1 maand(zonder al een factuur gezien te hebben).
Wat een geklungel van deze firma.
1. verkeerd installatiedatum, verzet
2. installatie komt modem plaatsen , maar er is geen proximus kabel in huis(was duidelijjk vermeld)
3. brief van bovenstaande dat alles in orde is. ??????? niet dus
4. extra afspraak om kabel te plaatsen. weeral dag verlof 2de
5. mannen die kabel plaatste hebben dan meer geholpen dan nodig.
6. gsm overgezet , maar niemand wist van iets.
7. vervolgen brief gehad dat de installateur gaat langskomen voor installatie.
8. easy switch zou geregeld worden door proximus, weten nu van niks.
9. Bij orange alleen dat mijn gsm is weggehaald.
10. Vanaf begin geen papierwerk gezien van abo.
11. Netflix beloofd, maar weten van niets.

Mijn goesting is weg.
Test aankoop eens contacteren denk.

This topic has been closed for comments

3 reacties

Als op een adres ooit al een kabel aanwezig is geweest, komt er best alsnog een gewone technieker even nakijken of deze al dan niet gewoon verborgen zit. Veelal wordt een Proximus-invoer niet als zodanig herkend, en kan een paar ervaren ogen in de meeste gevallen helpen. De verkopers kunnen daarom op voorhand geen lassers (straatwerkers) uitsturen.

Op je topic over Netflix is er naar een uitleg hierover gelinked. Als dit niet voldoende was, kan je dit gerust in het betreffende topic aankaarten.
Stond vroeger oud huis. maar geen proximus gezien bij sloop.
wel duidelijk vermeld dat wij GEEN aansluiting hadden en wel wachtbuis met trekdraad.
Reputatie 7
Badge +3
Dag pluxy,
Het spijt me dat je ervaringen met Proximus tot nu toe niet zo positief zijn geweest. Indien je dit wenst kan ik steeds een dossier opmaken zodat je telefonisch wordt gecontacteerd door een dossierbeheerder om dit met je te bespreken.
Als je, zoals in jouw geval, niet geniet van een gecombineerd aanbod (smartphone, tablet, tv) dan ben je niet gebonden aan een contract van bepaalde duur.
Groetjes,
Antonella