Vraag

stopzetten tv box

  • 7 November 2021
  • 5 reacties
  • 141 Bekeken

Hoe zet ik de huur van 1 van de extra tv boxen en de wifibooster stop?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Proximus medewerkers (moderatoren) zijn vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum

Zij kunnen deze aanpassingen aan uw abonnement voor u uitvoeren en u per e-mail ticketten voor gratis terugzending van de betrokken toestellen via Bpost bezorgen op voorwaarde dat zij over uw contactgegevens beschikken (via uw forum login profiel = uw avatar pagina rechts boven profiel wijzigen & bewaren indien nodig concreet dient uw klantnr en uw e-mail adres voorhanden te zijn aldaar enkel zichtbaar voor Proximus)

 

Hoe zet ik de huur van 1 van de extra tv boxen en de wifibooster stop?

In feite kun je het ook zelf via het opzegformulier → Opzegformulier | Proximus

Maar je kunt ook wachten tot een prox forumedewerker hier morgen terug langskomt.

Ondertussen indien nog niet gebeurd Forumprofiel aanvullen:

           👇

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan dan wel.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Wim vos  Je hebt nu 1 Wifi-Booster en 3 TV-Boxen (1 V7 en 2 V5 Compact). Mag ik de Wifi-Booster en 1 TV-Box opzeggen? Welke TV-Box? Groetjes, Antonella

1 van de v5 aub

Reputatie 7
Badge +3

@Wim vos Het nodige is gedaan. Je krijgt bevestiging + retourlabel per mail. Groetjes, Antonella

Reageer