Skip to main content

Ik heb mijn moeder als klant aangebracht.

Ze had een sociaal tarief bij de vorige leverancier, jullie zouden dit overnemen, ik had hierover nog een mail gestuurd maar heb hier geen antwoord op gekregen.

Nu is het eerste factuur gekomen, en het sociaal tarief is niet toegepast.

Ik heb naar de klantendienst facturatie hiervoor gebeld, deze kunnen mij totaal niet verder helpen, omdat mijn moeder niet naast mij zit, terwijl dit al beloofd was voordien.

Ik vraag niet om producten te wijzigen, enkel om het beloofde voordeel te verkrijgen.

Nu moet ik mij nog verplaatsen om dit in orde te krijgen.

Wat een service

Mvg,

Ann

 

 

@hadi amrane

beste,

klopt : we zien nu ook “in afwachting van activatie”

ik heb een dossier opgemaakt en vanaf 1-9 zal het soc tarief wel actief staan.

groeten

Tina

Beste 

bedankt! Ik wou ook iets anders vragen: ik heb al een tijdje “bellen via WiFi” aanstaan maar zie dat niet naast “Proximus” staan in mijn instellingen. Ik wou vragen of het aan staat aan jullie kant.

 

m.v.g.


Reageer