Vraag

sociaal tarief

  • 27 April 2020
  • 8 reacties
  • 150 Bekeken

hallo,ik zou graag eens weten waar ik iemand kan bereiken in verband met sociaal tarief voor abonnement van iemand met erkenning van handicap van fod


8 reacties

alle informatie in dat verband:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_socialrate/particulieren/abonnementen-voor-vaste-lijn/sociaal-tarief.html

NB: Iemand van proximus zelf kan je hierbij ook verder informatie geven maar mss zal dit niet meer deze avond zijn en pas voor morgen.

Reputatie 7
Badge +3

@luc dp Vul je even de klantgegevens van de betrokken persoon aan in jouw profielgegevens? Geef even een seintje zodra dit is gebeurd. Dan kijken we dit verder na. Groetjes, Antonella

Het betreft depreitere luc grts

Reputatie 7
Badge +3

@luc dp Ik heb een aanvraag tot het bekomen van het sociaal tarief opgestart bij het BIPT. Op dit moment krijg ik deze melding:

“De begunstigde heeft geen recht op het sociaal tarief, tenzij documenten worden verstrekt die dat recht aantonen.”

Je gaat dus binnenkort papieren in de brievenbus ontvangen met de reden van weigering en wat je kan doen om de nodige documenten terug te sturen.

Groetjes,

Antonella

Hey antonella, heb nochtans foto van de.papieren van fod doorgestuurd hoor, maar was op messenger met iemand van proximus

Was met jiske

Reputatie 7
Badge +3

@luc dp Wij zijn het niet die de beslissing maken over het al dan niet toekennen van het sociaal tarief, dat doet het BIPT. Daarom raad ik je aan de brief af te wachten en daarop verder te reageren. Groetjes, Antonella

Ok bedankt

Reageer