Beste
Mijn sociaal tarief korting staat al heel het jaar op 8.40 euro nu dec is het gezakt naar 8.37 euro hoe komt dat?
groetjes van den heuvel joan
Beste
Mijn sociaal tarief korting staat al heel het jaar op 8.40 euro nu dec is het gezakt naar 8.37 euro hoe komt dat?
groetjes van den heuvel joan
Beste Mijn korting sociaal tarief is in januari weer gezakt 8.36euro iplaats van 8.40 euro hoe komt dat?
Als je op jaarbasis uitrekent wordt dat al een hele som wil u dat nakijken .Zal ik eens bij de ombusdman telefonie horen of het gezakt is?
Groetjes van den heuvel johan
Halo geen antwoordt meer???
johan
Ik zie op de website van het BIPT het onderstaande:
https://www.bipt.be/nl/consumenten/faq/90-waaruit-bestaan-die-kortingen
bv.
40% korting op abo met een max. van 8.40 €/maand
3.1 € korting per maand op de gesprekken
= max. van 11.5 €/maand
Is er (vanaf december) evenwtueel iets gewijzigd aan uw abo-kost zodat deze (nog slechts) 8.37/40% = 20.93 euro/maand bedraagt?
P.S. Ik ben geen Proximus medewerker maar zie wel op de Proximus website dat een klassiek telefoonabo (buiten pack) 23,63 €/maand kost en sta dus ook voor “een raadsel” tenzij de verrekening door Proximus “pro rata” gebeurt in het kader van één of ander “pack”
Dag
Beste ik heb geen abonement bij proximus ben bij carrefour
Grtjs johan
Misschien best de vraag dan stellen aan Carrefour, nee?
Voor zover mij bekend maakt Carrefour (voor mobiel) trouwens gebruik van het Orange-netwerk (wie de facturatie doet is mij evenwel onbekend)
Ok bedankt dat het in orde is zal volgende factuur nazien .
groetjes joan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.