Vraag

Soc tarief gezakt naar 8.37euro inplaats van 8.40 euro?

  • 16 December 2019
  • 10 reacties
  • 321 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Beste

Mijn sociaal tarief korting staat al heel het jaar op 8.40 euro nu dec is het gezakt naar 8.37 euro hoe komt dat?

groetjes van den heuvel joan


10 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@joan  Dank je wel om dit te melden. Ik heb dit doorgestuurd naar een achterliggende dienst om te laten uitzoeken als er iets mis is of wat hiervan juist te verklaring zou kunnen zijn. Zodra ik meer nieuws heb, hou ik je op de hoogte. Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge

Beste Mijn korting sociaal tarief is in januari weer gezakt 8.36euro iplaats van 8.40 euro hoe komt dat?

Als je op jaarbasis uitrekent wordt dat al een hele som wil u dat nakijken .Zal ik eens bij de ombusdman telefonie horen of het gezakt is?

Groetjes van den heuvel johan

Reputatie 2
Badge

Halo geen antwoordt meer???

johan

Reputatie 7
Badge +4

Ik zie op de website van het BIPT het onderstaande:

https://www.bipt.be/nl/consumenten/faq/90-waaruit-bestaan-die-kortingen

bv.

40% korting op abo met een max. van 8.40 €/maand

3.1 € korting per maand op de gesprekken

= max. van 11.5 €/maand

Is er (vanaf december) evenwtueel iets gewijzigd aan uw abo-kost zodat deze (nog slechts) 8.37/40% = 20.93 euro/maand bedraagt?

 

P.S. Ik ben geen Proximus medewerker maar zie wel op de Proximus website dat een klassiek telefoonabo (buiten pack) 23,63 €/maand kost en sta dus ook voor “een raadsel” tenzij de verrekening door Proximus “pro rata” gebeurt in het kader van één of ander “pack”

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @joan , Antonella heeft nog geen antwoord van de achterliggende dienst ontvangen, zodra we meer info hebben zullen we je informeren. Grt, Heidi

Reputatie 2
Badge

Beste ik heb geen abonement bij proximus ben bij carrefour

Grtjs johan

Reputatie 7
Badge +4

Misschien best de vraag dan stellen aan Carrefour, nee?

Voor zover mij bekend maakt Carrefour (voor mobiel) trouwens gebruik van het Orange-netwerk (wie de facturatie doet is mij evenwel onbekend)

Reputatie 7
Badge +3

@joan in verband met de korting op het sociaal tarief is er een intern onderzoek lopende aangezien er meerdere geïmpacteerde klanten zijn. Ik volg jouw dossier in ieder geval verder op. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@joan Het intern onderzoek is afgerond en het probleem werd verholpen. Vanaf 01/02 zal de korting op het sociaal tarief terug correct worden toegepast. Voor de voorbije 2 facturen zal je een correctie zien staan op je volgende factuur. Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge

Ok bedankt dat het in orde is zal volgende factuur nazien .

groetjes joan

Reageer