Vraag

Smartphone teruggestuurd naar afzender (Proximus)

  • 14 December 2018
  • 0 reacties
  • 89 Bekeken

Op 7/12 online gekozen voor een smartphone + abonnement. Onmiddellijk 99 euro betaald voor toestel. Na veel vijven en zessen is gebleken dat het toestel niet kon worden geleverd door Bpost omdat mijn adres niet correct zou zijn?! Het pakketje met sim-kaart ontving ik echter wel zoals beloofd en op dat zelfde adres.... Ondertussen verschillende medewerkers aan de lijn gehad en telkens een andere uitleg. Eerst kreeg ik te horen dat mijn aanvraag verviel bij niet-aanvaarding van levering. Maw er werd mij aangeraden om langs te gaan in een Proximus Center om een nieuwe aanvraag te doen. Ik zou opnieuw 99 euro moeten betalen maar het oorspronkelijk betaalde bedrag zou ik binnen 2 weken terugkrijgen. Aldus naar het PC in Brugge getrokken (Steenvoordestraat 22). Daar is echter gebleken dat overstap wel degelijk werd uitgevoerd en mijn sim-kaart werd geactiveerd. De dame daar kon (lees: wou) mij verder niet helpen. Ik kreeg een nummer mee van de Webshop nl. 0800 99 974, dat overigens niet correct lijkt. Werderom gebeld naar klantendienst, nu kreeg ik te horen dat er een dossier (nr 36692992) werd aangemaakt en dat ik weldra telefonisch zou gecontacteerd worden omtrent een nieuwe levering. In het verleden echter deze belofte al meermaals gekregen en nooit meer iets vernomen. Mijn geduld is ondertussen ver te zoeken en ik betreur mijn overstap al ten zeerste. Hopelijk kan iemand hier helpen om alsnog tot een oplossing te komen.
Waarvoor alvast bedankt!
Grtn Willem

0 reacties

Geen reactie

Reageer