Smartphone bij abonnement

  • 2 May 2018
  • 0 reacties
  • 105 Bekeken

Dit weekend een abonnement met Iphone 8 besteld op de proximus website. Deze ineens betaald en bevestigingsmail gekregen dat deze binnen 2 dagen geleverd ging worden, 4 dagen later nog niet geleverd dus maar eens naar de klantendienst gebeld. Hier constant doorverbonden geweest van klantendienst naar webshop naar facturatiedienst. Na de 10de !!! keer doorverbonden zei ik dat dit wel een beetje belachelijk aan het worden was en hebben ze gewoon ingelegd. Dan maar naar een proximus-winkel. Hier moesten ze zelf ook naar de klantendienst bellen. Kregen ze ook geen antwoord, dus mocht ik zelf vanuit een telefoon die in de winkel stond naar de webshop bellen. OMG. Nu is alles blijkbaar geannulleerd en nu moet IK een bewijs van betaling naar hun sturen om mijn 619 euro terug te krijgen!!!!!!! Waar slaagt dit op? Mensen, denk dus 2 of 3 of minstens 10 keer na voor je een abonnement met smartphone bij Proximus besteld. NOOIT MEER.

0 reacties

Geen reactie

Reageer