Beantwoord

Smart 15+ minder korting

  • 12 January 2018
  • 4 reacties
  • 285 Bekeken

Ik vind het niet kunnen dat Proximus plots de korting van 5 EUR op de Smart+ 15 packs vermindert naar 2 EUR. Bovendien wordt het pack ook duurder (+1 EUR). Als je met 3 abonnementen op je factuur zit, verhoogt dit de factuur met 12 EUR per maand voor exact dezelfde diensten.
Daar komt nog bij dat de korting voor de tweede decoder van 4 EUR naar 2 EUR vermindert. Goed bezig, Proximus.... Is dat hoe jullie trouwe klanten belonen? Ik vind het zo jammer. En dan zijn ze verwonderd dat je uitkijkt naar een andere leverancier...
icon

Beste antwoord door AkiW 16 January 2018, 22:01

Bekijk origineel

4 reacties

Ik ben het hier volledig mee eens.
Ik vind het ongehoord dat zonder enige mededeling de vaste maandelijkse kosten worden verhoogd. Temeer gaat het om afspraken die gemaakt zijn, packs die afgesloten werden in het verleden en nu ... wederom worden aangepast.
Smart 15, waarbij 15 stond voor 15 euro, werd eerder al 16 euro. Toen ook geen mededeling.
Nu wordt de packkorting van 5 euro gewijzigd naar 2 euro.
Dit is al een verschil op hetzelfde pack van 4 euro, en dit voor elke maand.
Misleiding alom in mijn ogen.
Betrouwbaarheid is ver zoek.
Voor mij zijn de kosten 4.5 euro per maand gestegen. Ik heb hier niets voor moeten of kunnen doen. Geen enkel telefoontje gepleegd, niet eens de TV aangezet, of internet gebruikt, nee het is gewoon verdwenen als sneeuw voor de zon.
Proximus mikt duidelijk om klanten met hoog verbruik. Ik vind dat de klant vrij moet zijn om zijn kosten te kunnen inperken al naar gelang de persoonlijke behoefte en betaalmogelijkheden.
Hierin komt proximus duidelijk tekort. Jammer.
Reputatie 7
Badge +1
Ik ben het hier volledig mee eens.
Ik vind het ongehoord dat zonder enige mededeling de vaste maandelijkse kosten worden verhoogd. Temeer gaat het om afspraken die gemaakt zijn, packs die afgesloten werden in het verleden en nu ... wederom worden aangepast.
Smart 15, waarbij 15 stond voor 15 euro, werd eerder al 16 euro. Toen ook geen mededeling.
Nu wordt de packkorting van 5 euro gewijzigd naar 2 euro.
Dit is al een verschil op hetzelfde pack van 4 euro, en dit voor elke maand.
Misleiding alom in mijn ogen.
Betrouwbaarheid is ver zoek.
Voor mij zijn de kosten 4.5 euro per maand gestegen. Ik heb hier niets voor moeten of kunnen doen. Geen enkel telefoontje gepleegd, niet eens de TV aangezet, of internet gebruikt, nee het is gewoon verdwenen als sneeuw voor de zon.
Proximus mikt duidelijk om klanten met hoog verbruik. Ik vind dat de klant vrij moet zijn om zijn kosten te kunnen inperken al naar gelang de persoonlijke behoefte en betaalmogelijkheden.
Hierin komt proximus duidelijk tekort. Jammer.

Deze verhoging is gewoon om klanten te dwingen om over te schakelen naar de nieuwe paketten van PX. Zoals Mevr. Leroy al zij in de Inspecteur op Radio2. Nieuwe paketten worden dit jaar niet verhoogd. In het Forumitem " Factuur 2018 " is hier ook al op terug gekomen. Meeste klanten van PX hebben nog een oud abo maar ze willen kost wat kost dat iedereen overschakelt naar de nieuwe abo's'. Verwacht daarom dit jaar nog een verhoging van de oude abo's.
Reputatie 6
Badge +3
Hallo, ik begrijp je frustraties wel. Maar proximus had de aankondiging van de lichte prijsstijging/ prijswijzigingen reeds meegedeeld op uw factuur van november 2017. Groeten, Aw
Reputatie 7
Badge +1
Hallo, ik begrijp je frustraties wel. Maar proximus had de aankondiging van de lichte prijsstijging/ prijswijzigingen reeds meegedeeld op uw factuur van november 2017. Groeten, Aw
Is wat jullie als medewerkers moeten blijven communiceren naar de klanten toe. Heb nog wel 2 items open staan op dit forum voor PX medewerkers. Credit van een MMS en verloren films na de panne bij PX. Nog steeds geen antwoord op ontvangen.

Reageer