Beantwoord

Smart+15 FullControl herlaadbeurt

  • 23 November 2018
  • 4 reacties
  • 147 Bekeken

Ik heb al sinds vele jaren hetzelfde abonnement en ik vermoed dat dit nog steeds hetzelfde is (tenzij het zonder mijn weten veranderd is geweest). Normaal gezien kreeg ik bij iedere herlaadbeurt €15 belkrediet en een onbeperkt aantal sms'n maar sinds ongeveer mei dit jaar ontvang ik geen belkrediet meer.

Het belkrediet gebruikte ik ondere andere voor online transacties wanneer ik overschot had op het einde van de maand of een bus/tramticket. Ik kan hierover niks terug vinden op de website (die trouwens meer plat ligt dan iets anders) eveneeens is contact opnemen via mail of dergelijke al bijna even onmogelijk door onder andere ontelbare doorverwijzingen. Dus bij deze mijn laatste poging.

Iemand die hetzelfde heeft voorgehad? Ik zou toch graag een verklaring vinden.

Met vriendelijke groeten,
icon

Beste antwoord door AkiW 26 November 2018, 15:06

Bekijk origineel

4 reacties

Ter info: wat meer details vind je hier:
>
https://www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/old_rates_Proximus_RES_NL.pdf
klik daar op "smart+ full control"
Reputatie 6
Badge +3
Dag Matthias,
Kan je nog even de gsm nummer doorgeven waarover het gaat
Een Pay&Go Smart is (omdat diit niet meer aangeboden wordt en de prijs niet verhoogd zou worden) gewijzigd naar Smart+ full control" de bonus bij herlading van min. 15 EUR bij Pay&Go Smart werd vervangen naar 'automatische herlading.Mvg, Wilfried
Reputatie 6
Badge +3
Beste, u heeft momenteel nog steeds de Smart + 15 Full Control ( = automatisch maandelijkse herlaadbeurt) en dit kost € 15/ maand. Daarvoor krijgt u maandelijks: 120 belminuten, onbeperkt sms'en en 1 GB data. Groeten, Akhi
Vanaf juni ongeveer is mijn "Pay&Go" abonnement verandert naar een "Smart +15 Full Control". Ik denk niet dat ik hier van op de hoogte ben gebracht maar oké. Toch bedankt voor jullie hulp!

Reageer