Vraag

Slechte klantenservice

  • 16 June 2018
  • 9 reacties
  • 362 Bekeken

Reputatie 1
Onlangs bestelde ik ter verlenging van mijn Mobilus M een pakket met de Nokia 7 plus die ik via het net zou bestellen deze bleek niet te werken want de smartphone werdt er niet bij gezet .Na enkele telefonische contacten en gesprekken via messenger en enkele zaken in orde te brengen kreeg ik via messenger van Lorenz dat alles in orde zo zijn .Dus bestelde ik via click and connect het pakket kreeg een order bevestiging dat deze klaar lag in de shop in Ninove waar deze voorradig was en ik deze mocht gaan afhalen. Deze morgen naar Ninove naar de proximus center om daar te horen dat het niet in orde was .MOET IK VOOR DEZE NA 22 JAAR ZONDER PROBLEMEN OVERSTAPPEN NAAR PROXIMUS 😡

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Martin  Nee, aangezien er voor prepaidkaarten niks kan worden gefactureerd. Groetjes, Antonella

Reputatie 1
Hoe lang gaat dit euvel nog duren begin het stilaan beu te worden dat men steeds een andere persoon aan de lijn krijg en steeds een andere uitleg , misschien toch een vierde provider dan zullen er jobs sneuvelen en zullen dan misschien wel eens dezelfde contactpersoon aan de lijn krijgen . En hoe zit het met privacy als zoveel verschillende personen in mijn dossier kunnen.
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Voor welk gsm-nummer was dat.


Dan kijk ik het even na voor u.

Excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,

Joël
Reputatie 7
Badge +4
Dag Jan,

Als je mij via Het Proximus Team een contactnummer stuurt kan ik een collega je meteen laten bellen.
Deze zal je dan verder helpen.
Alvast de excuses
Mvg, Koen
Reputatie 7
Badge +3

@christineH Mijn excuses voor het ongemak. Internationale oproepen zijn niet inbegrepen in de bundels van de Flex gsm-abonnementen. Op de factuur zal dit aangerekend worden als een meerkost. De Full Control versie van de gsm-abonnementen is bedoeld om geen extra kosten buiten de bundel gefactureerd te kunnen krijgen. Het is wel mogelijk om kosten buiten de bundel te maken met Full Control als je belwaarde herlaadt op je gsm-nummer net zoals bij een herlaadkaart. Deze belwaarde kan je dan gebruiken voor al hetgeen niet in de bundel valt. Groetjes, Antonella

@AntonellaD bestaat er ook een full control versie voor prepaidkaarten ?

Reputatie 1
Ben afwachting na een belofte van PROXIMUS
Reputatie 1
Alle deze ochtend stond ik voor de derde keer in NINOVE na een bericht dat mijn smartphone ter beschikking was dit was bevestig na telefonisch contact. Eenmaal daar aangekomen kreeg ik terug te horen dat het toestel niet mocht worden meegegeven .Na mijn vraag om te bellen naar proximus weigerde ze dat en werd ik behandeld als een stuk onbenul nochtans hadden ze dan te horen gekregen dat het in orde was .
Naar jullie werkgever toe is dit geen vrolijke klantenservice ik zakte zowaar in de grond van schaamte ondanks dat ben ik vriendelijk gebleven

ik kreeg als beste abonnement voor ons : Flex voorgesreld; 

Bleek achteraf dat ik niet internationaal kon bellen 

 full controll was aangevinkt 

 

om dit te laten veranderen, belde ik vandaag 

medewerker ( slecht Nederlands) en zeer arrogant , onvriendelijk 

begreep eerst lang niet wat ik wou 

hij liet me daarna (opzettelijk) heel lang wachten

daarna kon hij het niet veranderen omdat het abonnement op naam van mijn man staat 

( alsof we twee abonnementen moeten nemen als getrouwd koppel!!!!)

mijn echtgenoot moest dan zelf bellen hierover 

wat een onzin !!!!!!

Ik had al vaker dergelijke mensen aan de lijn. zeer arrogant, zeker vrouw-onvriendelijk, 

Proximus moet absoluut iets doen aan de werking van de klantendienst

Reageer