Slechte klantenservice
ik kreeg als beste abonnement voor ons : Flex voorgesreld;
Bleek achteraf dat ik niet internationaal kon bellen
full controll was aangevinkt
om dit te laten veranderen, belde ik vandaag
medewerker ( slecht Nederlands) en zeer arrogant , onvriendelijk
begreep eerst lang niet wat ik wou
hij liet me daarna (opzettelijk) heel lang wachten
daarna kon hij het niet veranderen omdat het abonnement op naam van mijn man staat
( alsof we twee abonnementen moeten nemen als getrouwd koppel!!!!)
mijn echtgenoot moest dan zelf bellen hierover
wat een onzin !!!!!!
Ik had al vaker dergelijke mensen aan de lijn. zeer arrogant, zeker vrouw-onvriendelijk,
Proximus moet absoluut iets doen aan de werking van de klantendienst
Als je mij via Het Proximus Team een contactnummer stuurt kan ik een collega je meteen laten bellen.
Deze zal je dan verder helpen.
Alvast de excuses
Mvg, Koen
Naar jullie werkgever toe is dit geen vrolijke klantenservice ik zakte zowaar in de grond van schaamte ondanks dat ben ik vriendelijk gebleven
Voor welk gsm-nummer was dat.
Dan kijk ik het even na voor u.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,
Joël
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.