Beantwoord

Sinds 2016, dat is twee jaar melden

  • 8 February 2018
  • 8 reacties
  • 137 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Sinds 2016 laat ik PX weten dat het adres op mijn facturen niet correct is, er staat een fout in de straatnaam en de postbode weigert de brieven nog in de bus te doen. Ik laat dit al heel lang weten, elke keer is het opgelost en elke factuur is het adres nog steeds met dezelfde fout.
icon

Beste antwoord door M_016 8 February 2018, 22:45

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Normaal kun je je facturatieadres zelf aanpassen in (een werkend) MyProximus
Goed om te weten 'k zal het adres van mijn buur opgeven zodat hij de facturen kan betalen 😉
Reputatie 7
Badge +4
@ Martin.... "Een goede buur is beter dan een verre vriend" (='t kan lukken)
Reputatie 6
Badge +2
Dat heb ik al gedaan. Op MyProximus staat mijn adres dan ook correct. In het verkooppunt staat het ook correct. Als ik naar PX bel : ook correct. Op de facturen die thuis moeten toekomen staat het fout.

Bvb: Antwerpsesteenweg = Ant'steenweg.

Ze korten een lange straatnaam blijkbaar in. Er zijn hier al veel dossiers rond gemaakt en toch ... de postbode gaf mij al een waarschuwing, en nog een en nog een en nu dus geen facturen meer ... die gaan terug naar afzender.
Reputatie 7
Badge +4
Tja, dan rest er mijns insziens - uiteraard na enkele dagen forumgeduld - nog enkel:
1) een formele klacht via het gebruikelijke contactpagina e-mailkanaal (met te krijgen dossiernummer)
2) geen papieren factuur meer (enkel info via e-mail of sms) & postbode overbodig geworden

P.S.
Indien bv. Antwerpsesteenweg, is misschien door gebrek aan voldoende plaats Antwerpsestwg. aanvaardbaar voor Bpost?
Reputatie 6
Badge +2
Hoi M_016 ik heb vandaag mijn klacht hierover herhaald ( met dossiernummer) op hoop van slagen deze keer.
-mails komende van PX komen ook niet altijd binnen, ik heb dat gezien met mails die maar niet toekwamen maar volgens PX wel verzonden waren, ze zaten ook niet in de spam folder. Ze beschikken wel over het juiste adres. Zowel mail als post.

-naar domiciliëring keer ik niet meer terug , heb daar een minder leuke ervaring mee.
-sms van px kwam ook al niet toe ( omruilen dc ).

de facturatie via email zal ik later bekijken.

Maar mijn adres moet wel aangepast worden, het zijn niet enkel facturen die PX met Bpost verzend.

Toen ik deze middag belde waar al de laatste facturen en brieven inzake support bleven: deze zijn allemaal verzonden naar een straatnaam die door Bpost niet erkend werd.

En ook best erg dat zoiets al zo lang aansleept.
Reputatie 6
Badge +2
Hopend op een oplossing he.
Gij zult heel lang leven als het zo is! (=hoop doet leven) 😉