Beantwoord

Schenk je punten aan Stichting tegen Kanker

  • 5 February 2018
  • 3 reacties
  • 208 Bekeken

In het verleden heb ik reeds meerdere keren een verwensessie aan een kankerpatient gegeven en dit met volle overtuiging (ik dacht telkens ter waarde van 3.300 punten).

Graag zou ik dit in de toekomst nog doen, doch ik moet vaststellen dat dit blijkbaar niet meer mogelijk is.

Er is nu nog enkel keuze uit 1.000 – 2.000 of 6.700 punten geven aan de Stichting Tegen Kanker.

Ik vind dit een heel pak minder persoonlijk, nu gaat alles in de ‘grote’ pot in tegenstelling tot vroeger dan wist ik dat ik ‘één’ iemand (en het maakt mij niet uit wie) echt een plezier had gedaan. Dit gaf me heel veel voldoening, een voldoening die ik met het nieuwe systeem niet zie.

Kan er overwogen worden om de vroegere voordelen terug actief te maken?
icon

Beste antwoord door AkiW 7 February 2018, 16:15

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hallo Rudi,

vanaf 15/01/2018 voert Proximus een aantal wijzigingen door omtrent de PremiumClub/ Bizz Club. Proximus zal u binnenkort nog een officiële communicatie doorsturen wat er precies veranderd is aan het Premium club systeem.

Groeten, Aw
Beste,

Met alle respect, maar dit is geen antwoord op mijn vraag.
Dat er veranderingen zijn, zou best op voorhand meegedeeld worden en niet, zoals nu, nadat er een vraag komt.
En mijn vraag blijft, kan er nog een persoonlijke gift gedaan worden (zoals vroeger een verwensessie) zodat we weten dat we één patiënt met iets gelukkig hebben gemaakt.
Alles in één grote pot steken, geeft mij niet datzelfde gevoel.
Groetjes,
Rudy
Reputatie 2
Dag Rudy,

Het spijt me dat je dit zo ervaart. Echter, het eerdere antwoord speelt weldegelijks mee een rol. Omdat het nieuwe systeem eraan komt, wordt het huidige systeem zoveel mogelijk versimpeld en komen er anders weinig veranderingen aan.

groeten,

Thomas

Reageer