Vraag

Rougeplay

  • 4 November 2020
  • 33 reacties
  • 15477 Bekeken

Hoe kan ik rougeplay stopzetten bij aanrekening bij derden?

 


33 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik ben een echte leek, wist zelfs niet dat die PLC adapters ook wifi verzenden.

Dat klopt ook niet iedere PLC adapter heeft heeft die mogelijkheid ingebouwd (een ingebouwd Access Point) 

proximus had vroeger ook die “PLC-adapter Wi-Fi Extender”

Het was in feite een paar PLC adpters de ene was gewoon een “PLC  adapter” (dus zonder wifi) die verbonden werd met de bbox en de tweede “PLC-adapter Wi-Fi Extender” stond dan bvb op een plaats waar de decoder stond die je aansloot op zijn ethernet uitgang en ondertussen had je ook wifi voor mobiele toestellen...

En hoe weet ik nu of deze wifi uitzenden? Want volgens mij is dit niet het geval.

bvb je kijkt op een mobiel toestel of laptop enz...in je lijst van binnenkomende wifi signalen en als je de adapter uit het stopcontact trekt dan zou er een beschikbaar wifi signaal moeten wegvallen als er wifi aan boord was.

Reputatie 1
Badge

bvb je kijkt op een mobiel toestel of laptop enz...in je lijst van binnenkomende wifi signalen en als je de adapter uit het stopcontact trekt dan zou er een beschikbaar wifi signaal moeten wegvallen als er wifi aan boord was.

Als ik in de optimizer app kijk dan zie ik 2x technicolor als producent.

 

technicolor is van de bbox  op 2.4 en 5.0 GHz band 

als je neffens je PLC adapter staat met je smartphone en je trekt die uit het stopcontact moet er ene wegvallen als die adapter wifi aan boord heeft mar als dat nog oude PLC’s van proximus/belgacom zijn zullen ze geen wifi aan boord hebben

Reputatie 1
Badge

technicolor is van de bbox  op 2.4 en 5.0 GHz band 

als je neffens je PLC adapter staat met je smartphone en je trekt die uit het stopcontact moet er ene wegvallen als die adapter wifi aan boord heeft mar als dat nog oude PLC’s van proximus/belgacom zijn zullen ze geen wifi aan boord hebben

Zijn al zeker 10 jaar.

dan zal het geen “PLC  wifi-extender” zijn

Hallo,

Ook hier hebben wij een ongevraagd abonnement mogen ontvangen van “Rouge play”.

Hoe we dit gekregen hebben is het raden ernaar.

Na telefonisch contact met proximus, was het ook van trek je plan!

na een beetje opzoek werk op het internet, heb ik dan een mail verstuurd en hoop dat dit stop gezet wordt. maar dan zitten we natuurlijk nog met de kosten die er aan verbonden zijn aan dat ONGEVRAAGD abonnement. Iemand daar een idee van?

Nu nog abonnement aan derden via proximus stop zetten en dan hopen dat er andere diensten niet geblokkeerd worden!!

je neemt zelf best contact op met hen en om een klacht in te dienen en je geldt terug te vragen, als er daar geen reactie op komt kan door proximus een klachtendossier opgesteld worden.

Ter info :

normaal gezien staat Op de aanrekeningen hierook een melding over :
Rol van Proximus: Vergemakkelijkt debetaling van diensten aangeboden door derden, maar is niet verantwoordelijk voor de uitvoering van de aankoop  en/ of levering van de dienst/product.
De klant dient zich rechtstreeks te richten tot dederdepartij, leverancier van de dienst/product voor alle eventuele vragen of klachtenen om desgevallend een factuur te bekomen.
Gegevens van derden zijn beschikbaar op hun website of op www.proximus.be/mcommerce voor m-commerce of www.proximus.be/interactiviteit voor  interactieve tv. Circulaire n° E.T.109.696, 12.11.2009.
Derde diensten kunnen en mogen niet door proximus zelf verrekend worden.
Als er dossiers/klachtenprocedure opgestart werd door proximus voor terugbetaling via aanrekening/derde betaler, moet je rekening houden dat daar wat tijd over gaat, dat heeft Proximus niet in de hand.

Reageer