Vraag

Rougeplay

  • 4 November 2020
  • 33 reacties
  • 15477 Bekeken


Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik weet 1 ding. Als dit op het einde van de maand op de factuur staat dan kunnen ze alles komen halen. Wij hebben al jaren miserie met zowel het mobiele internet  (mijn gsm) als ons internet thuis. Wij hebben al een booster en dan nog helpt het zo goed als niet. Wij gebruiken al 10 jaar 2 PLC adapters en dat gaat redelijk goed.

 

 Oke we wonen in een oud huis. De muren zullen wat dikker zijn maar dan nog moet er boven beter internet mogelijk zijn. De booster staat beneden en boven is het een NETGEAR ex7500. In mijn ogen meer dan voldoende.

Reputatie 1
Badge

ergens onbewust op een link geklikt zoals het bij zovelen eigenlijk gebeurt kan een popup venster zijn waarop je klikt enz…. 

Maar dan moet je toch info ingeven. En dit is niet gebeurd. En daar ben ik nu eens 1000% zeker van.

ergens onbewust op een link geklikt zoals het bij zovelen eigenlijk gebeurt kan een popup venster zijn waarop je klikt enz…. 

Reputatie 1
Badge

Best al direct via hen zelf en als er geen rectie of geen gevolg gegeven wordt kunnen de proximus forummedewerkers dan een klachten-/onderzoek dossier opstellen tegen hen.

En wat is rougeplay? Wij kennen dit niet en hebben dit niet aangevraagd. Dus waarom betalen wij er dan voor?

Best al direct via hen zelf en als er geen rectie of geen gevolg gegeven wordt kunnen de proximus forummedewerkers dan een klachten-/onderzoek dossier opstellen tegen hen.

Reputatie 1
Badge

En aan wie moet je u richten om een bedrag te betwisten? 

Mijn vrouw kreeg 2 weken geleden meermaals een bericht van rougeplay, wij zijn daar niet op ingegaan. Tegenwoordig is alles goed om mensen op te lichten. Deze morgen kreeg ze de melding dat ze 10€ boven haar budget zit.

Reputatie 7
Badge +3

@krisdm Dit kan u doen via de info van @M_016 Soms ontvangt u ook een sms van hen waarop u dat kan stopzetten.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +4

Fyi

https://www.proximus.be/support/nl/id_sscr_3rd_party/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/klacht-over-je-factuur/bij-wie-kun-je-terecht-over-diensten-door-derden.html?v1=shorturl&v6=mcommerce#

 

rougeplay id 399 Content Trend Platform S.L. be.support@content-trend.com +32 800 11 739

Reageer