Beantwoord

Registreren premiumclub gaat niet


Reputatie 2
Badge
Ik heb sinds en tijd pakket Tuttimus,maar nu wil ik me registreren op mypremiumclub,ik ga dus naar mn myproximus,dan bij mijn overzicht op tab premiumclub,schrijf je gratis in(staat ook bij nog niet actief,maar als ik daar dan verder ga,krijg ik deze melding:Jammer genoeg kom je niet in aanmerking om lid te worden van dit getrouwheidsprogramma. Gelieve onze algemene voorwaarden op onze website te raadplegen.

Toen ik nog Mobilus L had,had ik premium club
icon

Beste antwoord door FreyaVR 9 March 2018, 13:06

Bekijk origineel

10 reacties

Inderdaad nu kun je u niet meer inschrijven zoals vermeld in mijn eerste post, maar er is zijn veranderingen op komst ivm premiumclub, die details heb ik hier nog niet gelezen en meer details zouden eigenlijk van iemand van proximus zelf moeten komen !
Reputatie 7
Badge +4
Beste Hans, op dit moment kan je inderdaad niet meer inschrijven voor Premiumclub daar we dit in de toekomst niet meer aanbieden. Momenteel wordt er nog gewerkt aan een alternatief hiervoor. Groetjes Freya
Weten is veel gezegd het komt gewoon uit wat FreyaVR gepost heeft.
U kunt zich niet meer inschrijven voor Premium Club of voor Bizz Club.
Bent u al lid? Uiteraard kunt u verder punten sparen of inruilen.
> zie klik hier
Reputatie 2
Badge
Jammer genoeg kom je niet in aanmerking om lid te worden van dit getrouwheidsprogramma. Gelieve onze algemene voorwaarden op onze website te raadplegen staat er te lezen
Reputatie 6
Badge +3
Dag Martin,
Indien je reeds een MyProximus account hebt kan deze link misschien meer duidelijk geven.
Mvg. Wilfried
Reputatie 7
Badge +1
Beste Hans, op dit moment kan je inderdaad niet meer inschrijven voor Premiumclub daar we dit in de toekomst niet meer aanbieden. Momenteel wordt er nog gewerkt aan een alternatief hiervoor. Groetjes Freyan,

Is er al iets meer bekend van wat het alternatief is. Worden de punten elke maand nog wel bijgeschreven en kan men de punten gespaard nog inwisselen. Wanneer is hier duidelijkheid over. Alvast bedankt voor het antwoord.
Reputatie 7
Badge +1
Premium punten van de Facturatie maand Februari zijn nog steeds niet bijgeschreven. Is er iets aan de hand. Zijn er wijzigingen op tilt. Waarom doen ze bij PX weer geheimzinnig hierover. Kan iemand mij hier een antwoord opgeven.
Premiumclub wordt in de toekomst niet meer aangeboden maar ik veronderstel dat de reeds verworven punten dan toch zullen omgezet worden naar het alternatief dat er komt op de premiumclub !
Reputatie 7
Badge +1
Premiumclub wordt in de toekomst niet meer aangeboden maar ik veronderstel dat de reeds verworven punten dan toch zullen omgezet worden naar het alternatif dat er komt op de premiumclub !
Als jij dit weet waarom weer zo geheimzinnig. Laat de klanten weten waar PX mee bezig is. Wordt weer tijd voor mail verkeer naar de CEO's van PX.

Reageer