Beantwoord

Reclame voor een "kids" kanaal

  • 5 April 2019
  • 2 reacties
  • 146 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik kreeg gisteren voor een eerste keer op mijn TV, onderaan het scherm, een ongewilde aanbieding voor één of ander Kids programma. Ik heb meteen "Nee bedankt" aangestipt. (Ik heb immers geen kinderen)
Desondanks blijf ik vandaag nu reeds voor de 3 keer opnieuw diezelfde vraag krijgen, nl. of ik mij al dan niet op dat kids-kanaal wil abonneren.
Nee dus!!!
Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
Toch blijft die overbodige medeling telkens weer verschijnen!
Beste Proximus: Stop daar nu eens mee! Ik ben niet geïnteresseerd.
icon

Beste antwoord door ThierryW 8 April 2019, 17:20

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hey Anneke, ik heb je melding doorgestuurd naar de betrokken dienst.
Reputatie 7
Badge +4
Deze actie stopt vandaag. Vanaf morgen zal de banner niet meer verschijnen.

Reageer