reactivatie diensten na betaling via app


Nadat alle betalingen online uitgevoerd zijn, worden onze diensten niet onmiddellijk geactiveerd… nochtans beloven jullie dit te doen na Max 4 uur…. ik heb vandaag al 4 keer gebeld en telkens een nader antwoord gekregen…. resultaat… de diensten nog steeds niet geactiveerd... 

kan iemand mij aub helpen?


10 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Thuurke 

Er is op 7-1 een betaling geboekt voor de rekening van december.

Het enige openstaande bedrag nu is de rekening van januari die de vervaldag nog niet heeft bereikt.

Alles is momenteel in orde!

:wink:

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Thuurke kun je de klantgegevens aanvullen op het klantprofiel hier, voor nazicht? Groetjes, Heidi

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.

Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp is dan wel bereikbaar tot 22u.. 

 

Ze sturen me zojuist nog sms dat ik moet betalen als ik niet wil dat ik word afgesloten,maar ben afgesloten....en HEB BETAALD...grootste fout die ik ooit heb gemaakt is Proximus in huis te halen

 

Van oud naar nieuw en nieuwjaarsdag zonder tv gegeten zoals zovelen maar daar word niet over gepiept,als de kassa maar rinkelt

Best na paar dagen eens gaan kijken op myproximus , (als je via belfius betaald is het ± ogenblikkelijk te zien op Myproximus).

PS: proximus forummedewerkers komen hier pas maandag terug langs.

Hier al meer dan 24 u aan het wachten,terwijl er gezegd word dat als je via de app betaald (dat heb ik dus wel degelijk gedaan)de betaling onmiddelijk is ingeboekt.....na vele uren aan de telefoon wachten word me uiteindelijk gezegd dat de betaling nog niet binnen is

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Ka1 Ik zie vandaag alles actief staan. Kan je bevestigen dat het terug werkt? Groetjes, Antonella

@Ka1 Pas morgen kan iemand van Proximus zelf je verder helpen als de achterliggende diensten kunnen gecontacteerd worden.

Reputatie 6
Badge +3

Het kan tot 24 uur duren alvorens de diensten weer geheractiveerd worden zie hier, wanneer je reeds afgesloten bent: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_transfer/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/betalingsmethode/hoe-betaal-je-een-factuur-of-aanrekening.html 

Ben je te laat met betalen?
Betaal via MyProximus om niet zonder telefoon, tv of internet te vallen. Lukt dit niet via MyProximus, dan kun je de betaling bevestigen via telefoon (Kies de optie Betaalbelofte registreren). Is je telefoon, tv of internet reeds afgesloten, dan stellen we maximum 24 uur na je betaling via MyProximus of na je bevestiging via telefoon, je producten terug in dienst.

Reputatie 7
Badge +4

Ik vrees dat u hier vandaag geen antwoord meer zult krijgen, op dit publieke forum komen Proximus medewerkers normaal pas morgen terug langs

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_remind/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/klacht-over-je-factuur/wat-gebeurt-er-als-je-niet-op-tijd-betaalt.html

Reageer