Na verschillende dossiers te openen is men er al ingeslaagd om:
- mij correct als particulier te registreren ipv business klant
- het juiste aantal gsm's nummer in mijn pack te krijgen
- de juiste pack te registreren
Alleen de gespaarde getrouwheidspunten, blijven op het oude account staan. Uitleg van de helpdesk: je kan die zelf overdragen via de app.
Wel in godsnaam: LEER JULLIE EIGEN PRODUCTEN KENNEN EN GEBRUIKEN!
Hopelijk moet ik het hier voor de laatste keer herhalen voor iemand het verstaat: Ik heb op mijn inschrijving, geen nummer voor het getrouwheidsprogramma, dus kan ik geen punten overzetten.
Misschien de helpdesk eens wat bijscholing geven over hoe respectvol met een klant omgaan. Problemen die je zelf veroorzaakt afschuiven op de klant hoort daar niet bij. Als je naar een helpdesk belt, dan verwacht je een oplossing en niet: dat kan je zelf, nadat een klant voor de 2e of 3e maal heeft uitgelegd dat het niet mogelijk is!
Beste antwoord door WilfriedJ
Bekijk origineel