Vraag

Proximus Smart +15

  • 6 January 2018
  • 3 reacties
  • 2410 Bekeken

Kan Proximus een steekhoudende verklaring geven waarom niet enkel de prijs va het abonnement van 15€ naar 16€ gegaan is, maar tevens deze maande de maandelijkse korting van 5€ naar 3€ verlaagd wordt??? Ik heb 3 GSM's in het gezin en dit betekent dus dat ik per GSM 4€ meer betaal --> Proximus verdient dus zonder ook maar iets meer te bieden voor ons zomaar eventjes 12€ extra!
Heb al gebeld met de klantenservice, vriendelijke juffrouw, maar kan "helaas" niets voor u doen... Maar u kan wel het minimus abonnement nemen, dan betaalt u minder. Op mijn vraag om even te herbereken wat de maandelijkse factuur zou bedragen als ik op dat voorstel zou ingaan, kwam de juffrouw uit op een hoger bedrag! Nee dank u dus!

Ik ben al jarenlang trouwe Proximusklant. Toen ik ook digitale TV nam, werd door de Proximusmedewerker aangeraden ook mijn 3 GSM abonnementen van Mobistar (waar ik al sinds 1998 klant was!) naar Proximus over te zetten en te linken aan het pack. Er wed mij het smart +15 abonnement aanbevolen voor 15€/maand/GSM met gegarandeerde blijvende korting van 5€/maand/gsm --> concreet betaal je dus 10€/maand/GSM
Hoe zit het dus met de gegarandeerde korting Proximus??? Enige klantvriendelijkheid én correcte houding zou wel op zijn plaats zijn

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Jij bent niet de enigste. Iedereen met een Smart+ abo heeft hier mee te maken. Dit is de visie van PX. CEO van PX heeft bij de inspecteur op Radio2 veel gezegd, maar voor trouwe klanten met oude abo's gaat de verslechtering gewoon door. PX wil oude abo's zo dwingen om naar de nieuwe formules te gaan. Het is take it or leave. Zal helaas niets anders opzitten.
Ik maak dus het zelfde mee. Ik stel een informatieve vraag en PX wijzigt eenzijdig mijn contract van onbepaalde duur in een Minimus met Mobilus S. Een sim kaart in een iPad wordt simpelweg geactiveerd zonder melding. Ik bel onmiddellijk met de klantendienst. Reactie : we kunnen dat niet terugzetten . :-oooo Ik begrijp het woord "onbepaalde" duur van mijn contract precies niet goed. Kunnen ze dat hier zomaar eenzijdig veranderen waardoor ik (lees nu goed) zal moeten bij betalen voor een extra sim kaart voor de iPad (10€/maand) en zal moeten bij betalen voor Multi NL boeket en bovendien mijn GSM nog eens minder GB data heeft. Snel omgerekend zal me dat 15/17€ meer per maand kosten. En dit allemaal omdat ik een vraag stelde waarom ze plots geen korting voor Affinity program (via mijn werkgever) meer gaven.

Ik heb er maar 1 woord voor : SCHANDALIGE praktijken. Hier moet een einde aan komen. Ze zijn al bij de duurste providers in Europa en dan zou ik nog een slordige 150€ per jaar meer moeten betalen voor dezelfde diensten. Contractbreuk volgens mij.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Tim VdH,
Hiervoor is een dossier in behandeling via de ombudsdienst. Je zal via die weg op de hoogte worden gehouden.
Mijn excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Antonella

Reageer