Vraag

Proximus sluit af terwijl Proximus nog schulden heeft aan de klant

  • 1 April 2018
  • 5 reacties
  • 377 Bekeken

Kan mij iemand vertellen waarom Proximus afsluiten wegens zgn "niet betaalde facturen" terwijl proximus nog schulden heeft bij de klant ?

5 reacties

Ik vraag mij ook af of dit niet gewoon is omdat het één het andere niet uitsluit en ieder verplicht is om zijn schulden te betalen?
Daar zou een iemand met kennis van zaken zoals een jurist moeten kunnen op antwoorden !
Waarom zou een jurist daar moeten over oordelen. Factuur A wordt door Proximus als betaald beschouwd door CN 1. Factuur B niet door CN 2. De wegen van Proximus zijn ondoorgrondelijk. Ondertussen zullen maandag ochtend 14 mensen dankzij Proximus technisch werkloos zijn. Er zijn al 27 maanden continu problemen op die lokatie, uitsluitend door de onkunde van Proximus.
Ik ken de situatie natuurlijk niet en dacht dat het er over ging dat ze je afgesloten hadden wegens te laat betalen van een factuur wat wel af en toe hier op het forum de kop opsteekt.
NB: Pas overmorgen komen de Proximus medewerkers hier op het forum langs.
Reputatie 6
Badge +3
Proficiat om op een feestdag te gaan werken.
Maar de wegen van proximus zij inderdaad ondoorgrondelijk.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Geert,

Kan je ons via deze link nog even je klantennummer doorgeven dan kunnen we dit voor je nakijken.

Mvg. Wilfried

Reageer