Vraag

Proximus Diensten Beperkt

  • 22 November 2022
  • 11 reacties
  • 480 Bekeken

Beste,

 

Ik heb gisteren avond de factuur van oktober 2022 betaald (door een vergetelheid van mezelf over het hoofd gezien), ik heb nu ook de brieven geactiveerd van de post ipv emails te ontvangen hierover.

deze ochtend om 9:30 werden mijn digitale tv & internet stop gezet of op minimum gezet.

deze middag om 2u30 naar proximus boekhouding gebeld en ze hebben mijn betaling ontvangen. Ik zou tegen deze avond normaal terug digitale tv & internet moeten krijgen omdat alles inorde nu was.

omstreeks 18:00 nog steeds niets, terug gebeld en doorverbonden met de facturatie dienst, zei vertelden mij dat ze dit manueel allemaal kunnen heractiveren direct (geen 4u wachttijd nodig) maar er is blijkbaar een storing bij verschillende klanten om de diensten te heractiveren en dat het niet hun fout is maar ondertussen is het nu 19:39 en nog steeds niks.

 

Luister, wij komen van Telenet (NIKS VAN PROBLEMEN!) en hebben Proximus de kans gegeven maar nu blijkt dat dit een vergissing was, als mij diensten niet worden geactiveerd tegen de nacht valt stappen wij morgen vroeg over terug naar Telenet. Dit is absurd hoe men liegt via de telefoon, hoorde telkens een ander verhaaltje waarom het langer ging duren ondanks de boekhouding + facturatie dienst zei dat mijn betaling voor oktober inorde was & binnen gekomen was. Heel mijn familie zit bij Proximus al meer dan 20 jaar, nog nooit.. ik herhaal, nog nooit hebben ze deze zever meegemaakt..

 

Met vriendelijke groet, Jonas.


11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JonasV1301 vul je in het klantprofiel hier jullie gegevens aan, voor nazicht? Alvast bedankt, Heidi

Ik heb juist heel zelfde probleem ze zeggen een storing bij heractivatie

Zit al van gisteren te wachten en Dan als ik vraag ga het vandaag nog inorde komen zeggen ze tga niet langer dan en dag of 2 duren

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Stacey2012 vul je in het klantprofiel hier de nodige gegevens aan, voor nazicht? Alvast bedankt, Heidi

Ik vroeg mij af wanneer mijn diensten terug worden geactiveerd, heb betaald via MyProximus 

Reputatie 7
Badge +3

@Rene13 Info reeds gegeven.Groetjes,Joel

Heb veel meer hulp via de chat van proximus op je myproximus app dan als je belt naar hun de ene mens na de andere uiteindelijk 10 verschillende mensen aan de lijn gehad in 1 dag met 4 verschillende verhalen uiteindelijk ben ik op de chat gegaan omdat savon kon je hun niet meer telefonisch bereiken en wat gebeurt er opeens 5minuten later al me diensten waren weer in orde toen ging het al zonder probleem ik Dien zeker en vast nog klacht in over de klantendienst

Juist hetzelfde hier, via chat en 1 uur later was het terug in orde 

Hier hetzelfde probleem. Al jaren trouwe klant en facturen steeds op tijd betaald behalve 1 factuur in November 2022(over het hoofd gezien). Om 18:15 deze avond onmiddellijk betaald, we zijn al 4u verder en nog steeds geen tv en beperkte internet !!!! 
ik overweeg om over te stappen naar concurrent want ik vind dit echt niet kunnen dat ze dit doen zonder verwittiging ! 
Op app staat dat ze betaling ontvangen hebben maar wanneer we terug tv kunnen kijken daar moeten we maar zelf zien achter te komen !!! 

Reputatie 7
Badge +3

@Elro1970  Volgens ons systeem zou alles in dienst moeten staan. Ik heb je alvast de administratieve kosten hiervan weggedaan. 

Dag Luc, alvast bedankt het werkt inderdaad terug,  Hopelijk wordt er daar ook eens een deftig woordje gepraat met jullie financiële diensten, hun manier van werken is ongepast, zodat dit in de toekomst kan vermeden worden. Ik begrijp dat ze iets moeten doen aan wanbetalers maar deze manier van werken zonder voorafgaande verwittiging is ongepast.

Dat ze eerst een systeem ontwikkelen waarbij klant na betaling ook onmiddellijk terug geactiveerd wordt alvorens zulke drastische maatregelen te nemen ! 
mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Elro1970 

in een van de toegezonden brieven (dd 14-12-22) staat de hele procedure uitgelegd van 1e verwittiging tot verminderde diensten etc

bijvoorbeeld zoals dit:

Wellicht heb je een herinnering gemist?  

Maar gelukkig is nu alles in orde.

Groeten

tina

Reageer