Proximus center: slechte attitude, en heeft niks geholpen

  • 3 December 2018
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

Gisteren kreeg ik een sms'je zei dat ik 50 euro overschreden, en dat staat +60 euro op mijn aap. Dat vind ik raar, want een uur daarvoor kreeg ik een sms'je zei mijn surfvolume is op, dan heb ik direct mijn internet afgezet. Hoe kan dat toch zoveel gekost?
Ik heb online gecontacteerd, ook een mailtje gestuurd, maar zij hebben mij niet geholpen. Oké, ik ga naar Proximus center, misschien die medewerkers kunnen beter voor mij uitleggen.

En? Heeft die mevrouw mij geholpen? NEE!

Ik wacht op de rij, gewoon een antwoord wil kregen. Maar die mevrouw is zooo 'vriendelijk', ik kan zelfs mijn zinnen niet afmaken.
Ik uitlegd mijn situatie, en vroeg hoe komt dat ik zo hoog bedrag heb.
Zij zei: 'ah ja, kijk, jouw data is opgebruik, dus die 60 euro betekent dat je 600MB internet over verbruikt.'
Ik dacht dat gaat toch niet? Ik keek geen films via 4G, en heeft niks gedownload, hoe kan ik 600MB te veel gebruikt?
Dus ik steld mijn vraag nog eens. Mijn Nederlands is niet zo goed, dus ik wil meer detail toevoegen, zoals wanneer heb ik die sms'je gekregen, en ik heb op website gecheckt dat ik heb alleen maar 4.44M over gebruikt...

Ze is erg ongeduldig, en onderbrak mijn zinnen, zei dat ze perfect heeft uitgelegd, ik hoeft niks meer zeggen. Als ik nog vraag heb, dan volgende keer, neem de factuur bij.
???
Als je kan mij niet helpen, dat is ok, ik begrijp. Maar kan je alsjeblieft een beetje beleefd zijn??? Ik weet dat mijn taal is nog niet zo perfect, daarom wild ik meer details toevoegen, en dat is 60 euro! Niet 60 cent, ik wil natuurlijk weten vanwaar die geld komt! Maar...
Wel, oké, volgende keer zal ik mijn factuur meenemen.???

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Hallo Rubin,

spijtig te lezen dat je niet goed werd geholpen in de winkel. Daarvoor alvast onze excuses voor het ongemak.

Aangezien het hier om een nog lopend verbruik ( € 60 ) gaat, kunnen wij de details ervan nog niet nakijken vanwaar die € 60 komt. Ik raad je dus aan om ons hiervoor gerust terug te contacteren als je je factuur van deze maand ontvangen hebt. Dan pas kunnen wij dat nakijken voor jou. Indien de € 60 fout is aangerekend dan kunnen wij dat ook crediteren voor jou.

Groeten, Akhi

Reageer