Beantwoord

Proximus Billing - herinnering openstaand saldo

  • 11 January 2018
  • 1 reactie
  • 374 Bekeken

Vorige maand heb ik, volgens mij, geen mail gekregen om mijn factuur te betalen dus had ik er ook geen erg in dat ik deze nog niet betaald had. Kan het zijn dat ik deze mail niet heb gekregen?

Hierdoor kreeg ik op 10 januari een herinnering in de bus dat ik voor 14 januari mijn openstaand saldo moest betalen, zo niet zou er ineens 15€ extra kosten worden aangerekend. Vindt u de tijd die ik kreeg om deze betaling alsnog in orde te brengen niet aan de korte kant? Gelukkig had de post geen vertraging (wat bij de Post wel eens kan gebeuren 🙂 anders had ik al direct 15€ boete.

Het was ook niet dat ik moedwillig mijn factuur niet betaalde (ben al meer dan 8j klant en de eerste keer dat dit voorvalt). Dus vind ik het jammer dat er direct al melding wordt gemaakt van 15€ extra kosten en dat je slechts een paar dagen de tijd krijgt (als je geluk hebt) om je factuur te betalen zonder extra kosten.
icon

Beste antwoord door JanDe 16 January 2018, 14:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag Ivan, contacteer je ons even via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, kopieer gewoon je bedenkingen. Dan kunnen we je discreet helpen. Jan

Reageer