Beantwoord

Promotie Tuttimus

  • 25 November 2016
  • 10 reacties
  • 777 Bekeken

Beste ,

Ik heb deze week mijn pack van Comfort naar Tuttimus over laten zetten .Dit komt mij duurder uit ,en weer naast de promotie gegrepen van de samsung.

Nu reeds 25 jaar klant zijn bij proximus en nooit kunnen genieten van promoties vind ik dit heel jammer.

En de reklame is ook misleidend ,het is pas op een ander blad en dan nog in kleine letters dat ze erbij vermelden dat je pas geniet als er een nieuw produkt bijkomt.Of als je reeds in de proximuswinkel staat!!!!!!!!:@:(
icon

Beste antwoord door HeidiE 1 December 2016, 10:58

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Martin,

Dossier 40213008 is hiervoor al in behandeling, de bevoegde dienst zal je verder informeren.

Groetjes,

HeidiE
Beste ,

Ik heb deze week mijn pack van Comfort naar Tuttimus over laten zetten .Dit komt mij duurder uit ,en weer naast de promotie gegrepen van de samsung.

Nu reeds 25 jaar klant zijn bij proximus en nooit kunnen genieten van promoties vind ik dit heel jammer.

En de reklame is ook misleidend ,het is pas op een ander blad en dan nog in kleine letters dat ze erbij vermelden dat je pas geniet als er een nieuw produkt bijkomt.Of als je reeds in de proximuswinkel staat!!!!!!!!:@:(
Dag Martin, ze hebbe mij uit eigen beweging die Tuttemus gelapt, ik had Familus gevraagd en heb nu wat vergeleken en ik zou bij een andere provider idem hetzelfde voor max 128e krijgen ipv nu 171e... Toch eens de moeite om te overwegen, het is algemeen bekend dat Proximus toch hun eigen wil doorvoert. Misschien eens nakijken?
Reputatie 7
Badge +3
Dag Johan1967,

Hiervoor werd dossier 40225511 opgemaakt.

Mag ik wel even verduidelijken dat een Tuttimus pack een Familus is + een Mobilus. Want ik zie dat jij een Familus pack hebt met 3 gsm abonnementen. Dit maakt dus dat je een Tuttimus hebt.

Groetjes,

Antonella
Beste Antonella,
bekijk mijn klachten eens allemaal, want niet vergeten dat ik 10x gebeld heb met de klantendienst en heb ook verschillenden mails van jullie. Zorg misschien eerst dat jullie erzelf uitgeraken wat, wat is en dat de klanten bij afrekening niet voor negatieve verrassingen komen te staan! Ik heb overgestapt op 18 oktober en 14dagen later was het nog niet actief. Ze gaven dan als geste internet een jaar lang aan 7e korting. Ik ging ook plots 4 maanden Netflex krijgen ipv 3, wat ook niet waar is. Het komt erop neer dat iedereen een andere mening geeft als ik bel en dan dit arrogant gedrag en irritant wachtmuziekje erbij...Het ging inclusief gsm-abonnementen goedkoper zijn dan mijn vorige facturen 138e en plots kreeg ik 171e aan mijn broek. En plots moesten 2 van mijn abonnementen betalen voor gesprekken en sms-en. Dan maakt er 1 een creditnota op van ocharme 9e...Ik heb die contracten liggen dat ik gratis smsen en belwaarde heb voor mij, maar dan hangen jullie klanten vast voor 2 jaar met een smartfoon erbij...Zeer aanlokkelijk en ik heb er ook ingetrapt, maar die verdienen jullie ruimschoots terug met die 24 maandencontracten. Iets extra doen zou niet misstaan en wat kan jullie het schelen als men overstapt? Jullie zijn een groot deel eigendom van de staat, met subsidie's...Dus bekijk eerst mijn klachten voor U iets schrijft over mijn abonnementen...Ik heb hier de bewijzen liggen dat het Familus ging zijn en ze gingen die 3 gsm nummers erbij voegen, iedereen schrijft het verschillig, best grappig
Reputatie 7
Badge +3
Dag Johan 1967,

Het is aan de collega dossierbeheerder om alle voorgaande dossiers tot in het detail uit te spitten en u een gepaste oplossing te geven.

Het enige wat ik wou verduidelijken was hetgeen u zei in voorgaan bericht: "ze hebbe mij uit eigen beweging die Tuttemus gelapt, ik had Familus gevraagd". Voor de rest heb ik daar niets anders mee bedoeld. Ook gewoon ter verduidelijking voor andere forum gebruikers zodat zij weten dat: Familus + Mobilus = Tuttimus.

Ik heb je bericht toegevoegd aan het dossier. Ik twijfel er niet aan dat de dossierbeheerder je een gepaste oplossing zal geven.

Groetjes,

Antonella
Ik vind dit ook totaal niet kunnen, in de reclame is het een kado voor iedereen. Dit gaat dus ook over de bestaande klanten. .wij hebben nu ook ons pack veranderd naar een tutimus. Ik wou er graag die tv bij maar de voorraad voor de bestaande klanten is op zeggen ze. Ik geloof hier niet veel van, ofwel is hun voorraad maar 1 of 2 tv's voor de bestaande klanten. Ik overweeg echt om over te schakelen en enkel nog mijn gsm te behouden mits het een abonnement is met gsm inbegrepen. Bij een tuttimus heb je ook de keuze welk boeket je erbij wilt. Wij hebben deze vraag niet gekregen en heb er toen ook zelf niet aan gedacht om dit te vermelden dat we geen boeket wensen en dat we dus een korting krijgen op ons pack.

Ze zouden beter eens een beetje aandacht besteden aan de bestaande klanten ipv nieuwe klanten te ronselen en ze dan toch kwijt te spelen.


Mag ik wel even verduidelijken dat een Tuttimus pack een Familus is + een Mobilus. Want ik zie dat jij een Familus pack hebt met 3 gsm abonnementen. Dit maakt dus dat je een Tuttimus hebt.



Mag ik u er dan op wijzen dat er geen overeenkomsten zijn qua gsm abbo tussen Tuttimus en Tuttimus=Familus + Mobilus.

Voorbeeld
Tittimus :
GSM abbo = 14€ voor 2Gb, 25€ voor 5Gb en 36 voor 10Gb

Mobilus :
GSM abbo = 15€ voor 1Gb, 25€ voor 3Gb en 40 voor 8Gb

Als men spreekt over het woord discriminatie, dan denkt men direct aan bepaalde minderheden, echter blijkt dat Proximus (en niet alleen proximus) op grote schaal aan discriminatie doet aangezien er een onderscheid wordt gemaakt tussen nieuwe en bestaande klanten.

Wat is discriminatie ?
Onder discriminatie verstaat men het anders behandelen van mensen of groepen (in dit geval ons, de klanten).

Er is sprake van directe discriminatie wanneer u op basis van een beschermd criterium een minder gunstige behandeling krijgt dan iemand anders in een vergelijkbare situatie en hiervoor geen rechtvaardiging bestaat [Bron - http://www.belgium.be]
Dag Proximus ,
Ik denk dat mijn dossier voor jullie veel te moeilijk is ,ofwel is de beheerder reeds maanden in verlof ?????

Bij deze ga ik jullie deze middag verlaten , dit wegens de grofheid hoe jullie klanten die jarenlang blijven behandelen !!!

Het wordt een makkelijkert leven zonder proximus ,en bij de andere provider kan ik WEL genieten van promos !!!!
Reputatie 7
Badge +3
Martin,

het is inderdaad niet gemakkelijk :-(

de dossierbeheerder gaat je wel bellen om meer info te geven

Groeten

tina
ja ik begrijp het hang ook regelmatig aan de telefoon om mijn kado eens te krijgen of op de chat
als je geluk hebt krijg je iemand ie je echt wil helpen
maar vaak ben je na 10 min klaar en heeft die persoon echt niets gedaan
ik denk dat er teveel mensen werken en hoop wel dat de goeie blijven
dan my proximus wie heeft dat in elkaar geknutseld veel fouten
hoop alleen dat de facturatie beter werkt , maar vrees het ergste want er is nog nooit te weinig gerekend
eigenlijk belachelijk betalen om de hele tijd reclame te zien of te ontvangen
tv reclame blokken ,gsm prive oproep wilt u dit of dat kopen of hebben , email vol met spam wel 100 per dag , vaste telefoon rond 6 uur ect ect ect
veel betaal plezier lol

Reageer