Vraag

Promotie Trouw beloond telefoonlijn is plots weggevallen

  • 8 February 2022
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

Bij mijn laatste aanrekening werd de promotie voor “Trouw beloond telefoonlijn” voor 12,10 € niet meer verrekend. Ik ben hiermee niet akkoord.

  • deze ingreep werd vooraf niet gecommuniceerd
  • de klantendienst zegt dat deze inderdaad is weggevallen en deze opnieuw moet worden ingegeven voor alle klanten
  • klantendienst zegt dat dit maar een cadeau is, zoals een Sinterklaas cadeau, waarop je niet automatisch recht hebt
  • klantendienst zegt nog wel 5 € te kunnen toekennen
  • Ik wens als jarenlange (> 40 jaar) klant dat dit meteen wordt rechtgezet. Zo behandelt men zijn trouwe klanten niet.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @smuid De getrouwheidskorting is een korting van bepaalde duur voor bestaande en trouwe klanten. Er moet aan bepaalde voorwaarden worden voldaan en deze korting is niet compatibel met andere kortingen, promoties en (gecombineerde) aanbiedingen. Ik activeer vanaf 01/03/2022 een korting van 7 EUR per maand, gedurende 12 maanden. Groetjes, Heidi

Ja dat is beter dan niets. 

Ontvang ik een credit nota? 

Ben echt wel teleurgesteld als trouwe klant.

Ik heb zelfs gehoord dat je als nieuwe klant voordeliger abonnement kan afsluiten.

Alleen maar 3 maanden naar concurrentie gaan.

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @smuid de nieuwe getrouwheidskorting wordt geactiveerd vanaf 01/03/2022, op je volgende factuur. Een creditnota is dus niet van toepassing. Groetjes, Heidi

Reageer