Ik heb een nieuw Familus Pack abonnement aangegaan onder een promotiecode van KBC met nummer KBC10843, zijnde 6 maanden gratis abonnement en installatie van dit abonnement Deze promotie en abonnement zijn aangegaan en bevestigd op 28 september 2017, de installatie is op een nieuw adres gedaan op 6 november 2017. Op 12 november stuurt Proximus een factuur voor de maand november.
Na telefonisch contact met de klantendienst, hebben zij kunnen vaststellen dat deze promotiecode niet in jullie systeem is ingegeven en raadde men mij aan klacht in te dienen via dit forum. Men is blijkbaar via deze dienst niet in staat deze promocode alsnog in te geven. Men heeft mij ondertussen uitstel van betaling gegeven tot 20 december 2017, in de hoop dat dit tegen deze datum recht gezet kan worden.
Graag deze factuur crediteren en de promotie in gang te zetten. Wil u mij ten spoedigste contacteren en de aanpassing bevestigen.
Waarvoor dank.
Met vriendelijke groeten
Michel Verheyen
Beste antwoord door Michel Verheyen
Bekijk origineel