Beantwoord

Promotie KBC - klacht

  • 21 November 2017
  • 4 reacties
  • 643 Bekeken

Beste,

Ik heb een nieuw Familus Pack abonnement aangegaan onder een promotiecode van KBC met nummer KBC10843, zijnde 6 maanden gratis abonnement en installatie van dit abonnement Deze promotie en abonnement zijn aangegaan en bevestigd op 28 september 2017, de installatie is op een nieuw adres gedaan op 6 november 2017. Op 12 november stuurt Proximus een factuur voor de maand november.
Na telefonisch contact met de klantendienst, hebben zij kunnen vaststellen dat deze promotiecode niet in jullie systeem is ingegeven en raadde men mij aan klacht in te dienen via dit forum. Men is blijkbaar via deze dienst niet in staat deze promocode alsnog in te geven. Men heeft mij ondertussen uitstel van betaling gegeven tot 20 december 2017, in de hoop dat dit tegen deze datum recht gezet kan worden.
Graag deze factuur crediteren en de promotie in gang te zetten. Wil u mij ten spoedigste contacteren en de aanpassing bevestigen.
Waarvoor dank.

Met vriendelijke groeten
Michel Verheyen
icon

Beste antwoord door Michel Verheyen 28 June 2018, 12:15

Bekijk origineel

4 reacties

in geval er vandaag geen reactie moest komen van het proximus team kan je altijd nog een privébericht sturen,
doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
je kan in het tekstveld altijd de referentie naar je vraag hier meesturen, namelijk:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/promotie-kbc-klacht-41634
Michel,

Is dit probleem uiteindelijk opgelost geweest? Ik heb exact hetzelfde probleem voor bij proximus.

Vriendelijke groeten,
Gorik
Reputatie 7
Badge +4
Dag Gorikd,
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Of de naam en adres waarop de aansluiting moet gebeuren?
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Koen
Dag Gorik,

Het probleem is inderdaad opgelost geweest, maar niet via dit forum. Uiteindelijk ben ik een proximus winkel binnen gestapt en heeft men dit voor mij opgelost.

Veel succes!

Michel

Reageer