Vraag

Promo-actie gemist door Proximus die de deadline liet overschrijden door niet terug te bellen

  • 13 February 2019
  • 3 reacties
  • 184 Bekeken

Op 29/01/19 heb ik aanvraag ingediend bij Proximus om een TV- en internetabonnement voor een 2de verblijf te nemen dat tot eind januari in promotie stond. Proximus stuurt hiervoor op 29/01 hieronder vermelde bevestigingsmail met een referentienummer:

Dag Dhr./Mevr.,
Bedankt voor het indienen van je aanvraag!
Je aanvraag werd aangemaakt op 29/01/2019 en kreeg volgend referentienr : 920556407.
We bellen je zo snel mogelijk om alle bijkomende vragen uit te klaren.
Met vriendelijke groeten,
Het Proximus -team

De dag nadien krijg ik een Proximus-medewerkster aan de lijn die mijn aanvraag wilde verwerken. Al mijn gegevens werden genoteerd maar op het einde van het gesprek bleek dat op het installatie-adres een glasvezelverbinding gebruikt wordt en dat de Proximus-medewerkster dit niet zelf kon afhandelen en daarvoor een andere collega dezelfde dag zou laten terugbellen.
Heb evenwel sindsdien niets meer gehoord. Omdat ik die verbinding nodig heb, ben ik vandaag naar een Proximus-center geweest. Kreeg daar de melding dat de promo-actie maar tot eind januari liep.
De medewerker van het Proximus-center kon daar niets aan veranderen.
Vandaag nog gebeld naar de centrale helpdesk van Proximus maar ook daar éénzelfde reactie.

Persoonlijk vind ik dit niet netjes van Proximus. Het enige resultaat dat Proximus met dergelijke werkwijze binnenhaalt, is dat de klant er zich niet goed bij voelt en ondertussen naar aanbiedingen van collega-providers zoekt.

Bart - 13/02/2019

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Bart,

Stuur je even je klantennummer door via privébericht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Als ik op die link klik, kom ik niet op het voorgestelde scherm. Wel op het scherm om een nieuw topic te starten. Doe ik iets verkeerd?
ben je ingelogd op het forum op het moment dat je op de link klikt.

Reageer