Vraag

Producten uit mijn pack opzeggen

  • 17 August 2022
  • 8 reacties
  • 140 Bekeken

Beste,

 

Gezien de hoge inflatie, stijgende tarieven enz. ben ik helaas genoodzaakt thuis alle abonnementen onder de loep te nemen. Ik overweeg alleszinds om te gaan naar de dochteronderneming van proximus . Misschien tijdelijk tot alles wat betaalbaar geworden is. heel spijtig , altijd graag bij proximus geweest. Maar alleen zo houden we het hoofd boven water.

Onze huidige account bij proximus omvat:

Flex S     €63.99, contract 2 jaar afgesloten november 2020 met optie samsung tv bij te nemen, dus die is bijna '’afbetaald'’ dus dit zou gestopt kunnen worden

 

 

Mobile Flex S      € 15,00 , contract 2 jaar afgesloten november 2020, in het pack, zou dus eventueel ook gestopt kunnen worden

 

Wi-Fi Booster    €2.99 , wordt overbodig

 

 

Mobile Flex S    €10 voor contract met een mobiel nummer met optie smartphone (iphone) welke nog gedurende 2 jaar zou doorlopen

 

DataPhone (2 GB)    €20 hoort bij het laatste afgesloten abonnement met de optie smartphone.

 

Graag zou ik van proximus weten als het mogelijk is alle abonnementen in het zwart genoteerd op te kunnen zeggen en de rode abonnementen te behouden ( gezien de contractduur logisch dat we dit gewoon blijven behouden). Zal hiervan de prijs dan veranderen of blijft dit hetzelfde?

Indien de opzeg van een deel van mijn producten mogelijk is, hoe kan ik dit regelen? 

 

Alvast bedankt voor de reactie.


8 reacties

Vul best je gegevens reeds aan in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen om je verder te helpen van zodra ze hier de draad opnemen. 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JolienM89 je kunt je stopzetting online aan ons doorgeven: Abonnementen opzeggen | Proximus. Indien je telefoonnummers wenst te behouden regel je best via de nieuwe operator eerst een overstap, dan ken je ook de datum. De prijs voor de Mobile Flex S in stand alone wordt 15,99 EUR + Dataphone 20 EUR. Groetjes, Heidi

hartelijk dank Heidi voor de info.

Ik ga het eens bekijken.

mvg

 

Jolien

Reputatie 2

Hallo, in het verleden steeds goed geholpen door de forum medewerkers na dat het bij de telefonische klantendienst misgelopen is, ook nu kan ik weer wat hulp gebruiken...

Ik wil mijn tv dienst stopzetten, blijkbaar heeft de dame aan de telefoon enkel de tv box opgezegd (retourlabel reeds ontvangen), via het online formulier gaat het ook niet, steeds melding ongeldig telefoon/lijnnr

Ik wens enkel te behouden als losse producten: Mobilus M en Internet Maxi Fiber (dit moet aangepast worden, heb nu internet start fiber)

Ter info: PX medewerkers komen niet langs op het forum tijden feestdgen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Scottom dossier 51524433 is hiervoor al in behandeling, ik voeg bovenstaande info toe! Groetjes, Heidi

Reputatie 2

Alvast bedankt Heidi, mag ik de tv box al terugsturen met het reeds ontvangen label of moet ik wachten tot het dossier in orde is?

Reputatie 7
Badge +3

@Scottom terugsturen mag al, het label blijft hetzelfde.

Reageer