Beantwoord

Problemen tijdens configuratie bij het bestellen van een abonnement met smartphone

  • 13 March 2018
  • 9 reacties
  • 476 Bekeken

Hey,

Ik probeer een Samsung galaxy S9 te bestellen met abonnement.
Ik heb al een abonnement bij proximus en wanneer ik in de tab Configuratie kom loopt het mis,
ik moet daar de keuze maken tussen

Ik heb een voorafbetaalde kaart.
Ik heb een abonnement met een (twee)maandelijkse factuur.

Wanneer ik voor de tweede optie kies komt Proximus niet voor bij de keuzes voor huidige provider.

Is hier een oplossing voor?

Groetjes
Kristof
icon

Beste antwoord door FreyaVR 15 March 2018, 14:17

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Kristof, normaal zou je vooraf moeten kunnen aangeven dat je reeds bestaande klant bent en dan heb je wel de mogelijkheid om proximus te kiezen. Groetjes Freya
Ik heb hetzelfde probleem met een iphone SE
Ik kan ook nergens bestaande klant aangeven?
wel raar dat verschillenden dit probleem hebben en niet iedereen, dit werd vroeger ook al gemeld een tijd geleden !!!
Hey,

De optie "bestaan klant" ben ik nooit nergens tegen gekomen, ben er uiteindelijk wel in geslaagd om de samsung galaxy s9 aan de webdeal te pakken te krijgen. Het hele verloop om hem te pakken te krijgen was een minder leuke ervaring.

Klantendienst 1: verwijzen mij door na de E-shop want dit probleem ligt bij hun.

E-shop: verwijzen mij terug naar de klantendienst want zij kunnen geen bestellingen doen en staan enkel is voor de logistiek.

Klantendienst 2: Ik heb nog een open order (geannuleerd tuttimus packet: toen liep de communicatie al even slecht en hebben we besloten op er niet voor te gaan) staan blijkbaar en moet hier voor naar een proximus center om dit op te lossen en daar kunnen ze mij dan verder helpen.

Proximus center: Vinden geen openstaand order en kunnen mij niet verder helpen want zij kunnen geen e-shop promoties geven, volgens hun moet mijn "my proximus" ook gereset worden want daar zit het probleem. ze gaan helpdesk laten bellen.

Helpdesk: Kunnen enkel mijn wachtwoord resetten, maar eindelijk wel iemand die moeite doet en mee door het systeem loopt om te zien waar het probleem zit en zelf naar de klantendienst belt om het op te lossen.
Helpdesk => klantendienst 3: Deze deal is enkel voor bestaande klanten krijgt hij te horen, maar volgens dit zou dat wel moeten gaan.


Helpdesk => klantendienst 4: Ik zou terug naar een proximus center moeten om een vaste lijn toe te voegen in een pack dat zou eventueel kunnen helpen. vermist in de voorwaarden staat dat u huidig nummer niet in een pack mag zitten lijkt mij dit raar en bedank ik de man voor zijn goede hulp en geef ik het op.

S'avonds pakt mijn vrouw over!

Klantendienst 5: Het open staande order word gevonden en verwijderd en met wat geluk zou het nu moeten lukken. maar helaas.

Klantendienst 6: krijgen we de uitleg dat de telefoon waarschijnlijk niet meer in stock is en dat dat misschien het probleem is, persoon zet ons in wacht om het eens na te kijken en verbreekt dan de verbinding.

Klantendienst 7: na wat zoeken en wachten krijgt deze dame het in orde en heb ik volgende week de gsm aan de web deal.

En dit allemaal voor een smartphone.

Er heeft mij ook niemand kunnen vertellen waar nu juist het probleem zat tijdens het configuratie scherm en blijkbaar is het een probleem dat veel voorkomt al ik hier het forum lees.

De aanhouder wint blijkbaar!

groetjes
Kristof
Proficiat!
Mij is het nog steeds niet gelukt
Gisteren ben ik niet tot in het proximus center geraakt, straks doe ik een poging.
Ik hou mijn hart al vast...

Ik krijg ook geen enkele reactie van proximus zelf, niet echt bemoedigend...
Reputatie 7
Badge +4
Misschien nog eens een poging wagen; blijkbaar een sofware-aanpassing" gebeurd vermits je nu ook op de betrokken webpagina je mobiel internet kunt controleren
Onder het moto de aanhouder wint altijd 😉
Helaas... het is me voorlopig niet gegund ...
Heb ondertussen ook maar een klacht ingediend. Dat leverde in het verleden meestal wel iets op...
Reputatie 6
Badge +3
Dag Kristof,

Heb je deze link reeds geprobeerd?
Nadat je je keuze in het winkelmandje hebt geplaats > en vervolgens het gekozen toestel bestelt - wordt je automatisch naar de pagina geleid waar je de keuze kan maken om verder te gaan als 'nieuwe' of 'bestaande' klant > als 'bestaande klant' kan men inloggen met je 'Myproximus account'.

Mvg. Wilfried

P.S: Om via privé bericht verder te gaan kan je best via deze weg verder antwoorden.

Reageer