Beantwoord

Problemen Samsung Galaxy J7

  • 7 March 2018
  • 2 reacties
  • 572 Bekeken

Ik heb in november gebruik gemaakt van de actie 49 euro voor de Samsung Galaxy J7 2017 met abonnement. Bij het toekrijgen per post stelde ik al vast dat de gsm langs de achterzijde beschadigd was, kleine groeven in. Ik had afgetekend voor goede ontvangst en je ziet het enkel maar als je je pakket open doet dus niets meer aan te vertellen, ik kon hem evengoed hebben laten vallen. Ook was er op de zijkant in het glas een klein barstje, niet zichtbaar direct, daarna wel overgegaan naar een grotere barst in het glas. Barst in het glas, nooit garantie en aan mij om te bewijzen dat er al een scheurtje inzat bij ontvangst.
Nu merk ik zaterdag een kleine mauve plek op het touchscreen, dat is een groter probleem natuurlijk en de gsm is niet gevallen zit in een covertje, volledig beschermd, de mauve plek is net aan de aan en uit knop van het toestel. Eerst een klein beetje nu al een euro groot. Toestel is nog geen 4 maand oud, en al serieuze kosten aan. Minstens 149 euro om een touchscreen met glas te laten vervangen. Kan ik naar de Proximuswinkel stappen ? Heb daar wel geen factuur van want dat is bij mijn rekening geteld, ik kan de rekening niet terug opvragen want hun site, waar ik mijn facturen kan raadplegen werkt niet, al lang niet meer, altijd "oeps er is iets fouts gegaan" ja facturen van mei 2017 die kan ik nog raadplegen de rest is verdwenen met de mist of de regen. Normaal heb ik toch garantie op het toestel van 2 jaar want anders ben ik nog voor 19 maand gejost, ofwel laten maken op mijn kosten, ofwel 19 maand naar een scherm kijken waar de mauve plek van het touchscreen dat aan het kapot gaan is elke dag maar groter en groter wordt. Graag advies en wie heeft dit nog voor of voorgehad. Heb altijd Samsung gehad maar dit is de slechtste die ik al ooit in mijn handen heb gehad van glasbreuk en nu ook het touchscreen.
Bedankt.
icon

Beste antwoord door JanDe 10 March 2018, 13:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Sammy, als je me kan zeggen op welke factuur (met welk klantennummer ) dit toestel staat, kan ik je wel een duplicaat van de factuur opsturen. Maar inderdaad, of het veel zoden aan de dijk gaat brengen is een andere zaak. Groeten. Jan
https://www.hln.be/ihln/multimedia/dit-zijn-de-interessantste-android-middenklassers-van-het-moment~ac807535/#comments

Kan u dit eens lezen ? Natuurlijk ook de commentaar lezen van de schrijvers. Er is nog iemand met een Samsung J7 die zijn scherm ook uit het niets is gebarsten. Ben naar de proximuswinkel in Dendermonde geweest omdat mijn touchscreen het ook aan het begeven is aan de aan en uitzet knop, daar komt er een grote donkere plek. Dat zou onder garantie vallen maar je kan geen apart scherm kopen zonder een touchscreen erbij. Hoe gaan ze hun factuur dan opmaken ? Zoveel voor het touchscreen en zoveel voor het glas ? Al eens bekeken online hoe moeilijk het is om het glas alleen te vervangen ? En het kost inderdaad zoals iemand zei 150 euro om er een ander scherm in te steken maar dat is dan ook met het touchscreen erbij omdat het niet anders kan gemaakt worden. Ik moet dus maar blij zijn en nog 19 maand elke maand braaf betalen voor een toestel waarvan ik al de helft van de letters niet meer kan zien en de plek breidt uit zonder dat ik er iets moet voor doen. Leuk ? Nee.

Reageer